دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 106320

فراخوان اعزام مشمولان در مهرماه ۱۴۰۱

قم نيوز : معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از فراخوان اعزام مشمولان خدمت سربازی در مهرماه ۱۴۰۱ خبر داد.
فراخوان اعزام مشمولان در مهرماه ۱۴۰۱
فراخوان اعزام مشمولان در مهرماه ۱۴۰۱
به گزارش قم نیوز سرهنگ محمدجواد میرزایی گفت: تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت مهرماه امسال هستند، می‌بایست راس ساعت ۰۷۰۰ روز شنبه دوم مهر ۱۴۰۱ در محوطه معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به نشانی حد فاصل عوارضی قم کاشان- وعوارضی قم تهران بعد از اداره راه و شهرسازی، مراجعه کنند تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

او افزود: با توجه به عدم ارسال پستی برگه آماده به خدمت واینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی از طریق دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ ۱۰) صادر می‌شود، آن دسته از مشمولانی که تا کنون به هر دلیل موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیرو‌های مسلح نشده اند برای دریافت معرفی نامه می‌توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد:اعزام مشمولان بر اساس طرح فاصله گذاری و انجام تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام او خودداری می‌شود.

او بیان کرد: حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

سرهنگ میرزایی تصریح کرد:تمامی مشمولان می‌بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون (مننژیت و کرونا)، وبرگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه، کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ... را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت، همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد:متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8mevyuqeytz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما