سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 106339

یادواره‌های ۱۲۰ شهید فرماندهی انتظامی استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم، از برپایی 6 یادواره و اجلاسیه ۱۲۰ شهید این فرماندهی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم خبر داد.
یادواره‌های ۱۲۰ شهید فرماندهی انتظامی استان قم برگزار می‌شود
یادواره‌های ۱۲۰ شهید فرماندهی انتظامی استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سید مجتبی اشرفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری یادواره‌های شهدای فرماندهی انتظامی استان قم که در سالن جلسات معاونت اجتماعی این فرماندهی برگزار شد، گفت: همه ما بر این باوریم که شهدا امنیت سازان واقعی و آیینه تمام نمایی برای همه مجاهدان خصوصاً کارکنان فراجا هستند.

وی بیان کرد: امنیت امروز کشور ما مرهون خون مطهر و فداکاری‌های شهدا است؛ شهدا انسان‌های وارسته‌ای بودند که برای کشور هویت و آزادگی را به ارمغان آوردند و وظیفه ما دفاع از آرمان‌های مقدس و ادامه راه آنان است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: بایستی شهدا را الگوی واقعی جامعه بدانیم تا جامعه ما به سمت امنیت پایدار سوق پیدا کند.

وی افزود: فرماندهی انتظامی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز ۱۳ هزار شهید تقدیم کرده که از این تعداد ۳ هزار  ۸۲۸ نفر شهید راه مبارزه با مواد مخدر هستند؛ استان قم نیز در کل ۱۲۰ شهید تقدیم کرده که ۱۸ تن از آنها شهید مبارزه با مواد مخدر هستند.

اشرفی اعلام کرد: در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم، 6 یادواره و یک مراسم اجلاسیه برای ۱۲۰ شهید استان تدارک دیده شده که دومین یادواره فردا ۳۰ شهریور ماه بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع) واقع در میدان نبوت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از برگزاری هر مراسم، با خانواده‌های معظم شهدا دیدار و تکریم صورت می‌گیرد، گفت: ۴ یادواره دیگر نیز به ترتیب در ۶، ۱۰، ۱۲ و ۲۴ مهرماه در مناطق مختلف استان قم به همت کلانتری‌های مناطق برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: تا کنون در حوزه شهدای فرماندهی انتظامی استان، ۵۰ اکولایزر، ۷۰ فتوکلیپ، ۲۰۰ داستانک، ۱۰ مستند، ۲ کتاب و ۲۰ عکس‌نوشت تهیه و تولید شده است.

گفتنی است دومین کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم، ۲۶ آبان ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت سردار شهید مهدی زین‌الدین با حضور خانواده‌های معظم شهدای استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtmevhuqeytz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما