چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 106346
منبع : قم نیوز

پاییز قم سرسبز می شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آماده‌سازی عرصه‌های گل‌کاری فضای سبز شهری در فصل پاییز خبر داد.
پاییز قم سرسبز می شود
پاییز قم سرسبز می شود
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به آماده‌سازی عرصه‌های گل‌کاری فضای سبز شهر قم در فصل پاییز گفت: در پاییز عمده گل‌های فصلی از تولیدات مرکز تولید گل و گیاهان سازمان پارک‌ها در بوستان غدیر استفاده‌شده که عموماً گونه کلم زینتی در شکل‌های مختلف همچون برگ صاف، فری و در رنگ‌های سبز، سفید و مخلوط هستند و اواخر مردادماه کاشت آن‌ها آغازشده تا بهترین کیفیت را در پاییز داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: در سال‌های قبل کاشت کلم در فصل پاییز صورت می‌گرفت که به دلیل سرما رشد مناسبی نداشت و امسال با توجه به تجربیات قبل کاشت کلم را یک ماه جلو انداختیم تا بتوانیم بهترین کیفیت را در فصل پاییز شاهد باشیم.

او همچنین از شروع فرآیند خرید گل و گیاه موردنیاز سال خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شهر در حوزه گل و گیاه، موجودی بازار در این حوزه در حال بررسی است و بازدید‌های میدانی از تولیدات گل و گیاهان شهر‌های دیگر همچون اصفهان، کاشان، محلات، کرج و… داریم، تا با بررسی شرایط و موجودی و نیاز‌های شهر اقدام به تهیه و خرید اقلام موردنیاز شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchk-nz-23nvxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما