چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 106354

پیشکسوتان دفاع مقدس در قم تجلیل شدند

قم نيوز : همزمان با سراسر کشور آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در قم برگزار شد.
پیشکسوتان دفاع مقدس در قم تجلیل شدند
پیشکسوتان دفاع مقدس در قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علی لقمان پور، مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان قم در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس  که با حضور مسئولان مختلف استانی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان قم گفت: پیش بینی شده است امسال از حدود ۳۲ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان قم قدردانی شود.

او افزود: این مراسم سومین آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس است که همزمان با سراسر کشور اجرایی شده است و قرار است در هفته دفاع مقدس از ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس استان قم تجلیل شود.

استاندار هم در این مراسم با اشاره به بزرگی و عظمت دلاوری‌ها و جانبازی‌ها در ۸ سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک حادثه بی نظیر در تاریخ کشورمان است که توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان را خنثی کرد و تمامیت کشورمان حفظ شد.

سید محمدتقی شاهچراغی با بیان اینکه دشمن در طول ۴۳ سال گذشته هزینه، تبلیغات و امکانات بسیاری علیه نظام اسلامی بسیج کرده است، افزود: به لطف الهی با حضور و مشارکت مردمی و جوانان نظام اسلامی در سلامت و قدرت قرار دارد و توطئه تمام دشمنان نقشه بر آب می‌شود.

او در خصوص تجمعات‌های اخیر نیز گفت: در این تجمعات شاهدیم که دشمنان و بدخواهان، برهم زدن نظم، امنیت و آرامش جامعه را دنبال می‌کنند و در این راه اهانت‌های بسیاری به دین و مقدسات مانند قرآن سوزی رخ داده است.

شاهچراغی ادامه داد: در یکی دو روز گذشته عده‌ای در شهر تجمع کردند که شاید شرکت بعضی افراد در این تجمعات از سر غفلت باشد که ان شا الله به برکت خون شهدا و با حضور مردم و جوانان در صحنه بساط این افراد جمع خواهد شد.

او اضافه کرد: در استان قم به برکت حضرت فاطمه معصومه (س) و وجود ظرفیت‌های مختلف دینی در شهر بساط این تجمعات جمع خواهد شد و همه بدانند که انقلاب اسلامی مسیر خود را با عزت و عظمت طی خواهد کرد.

استاندار افزود: انقلاب اسلامی زمینه اتفاقات بزرگی را رقم خواهد زد که آن هم ظهور امام زمان (عج) است و غربی‌ها و رژیم صهیونیستی سعی در بر هم زدن نظم و ارامش دارند که آرزوی خود را به گور خواهند برد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgn39qtak9zw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما