?> یادواره 22 شهید انتظامی منطقه نیروگاه قم برگزار شد | قم نیوز
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 106367

یادواره 22 شهید انتظامی منطقه نیروگاه قم برگزار شد

قم نيوز : یادواره 22 شهید فرماندهی انتظامی منطقه نیروگاه قم، با سخنرانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور همراه با تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع) برگزار شد.
یادواره 22 شهید انتظامی منطقه نیروگاه قم برگزار شد
یادواره 22 شهید انتظامی منطقه نیروگاه قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم، شب گذشته اولین یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲ شهید انتظامی منطقه نیروگاه قم در آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در این مراسم با اشاره به لزوم ترویج و تببین خط سرخ شهادت در بین جوانان، اظهار کرد: شهدا با انتخاب خط سرخ شهادت، ما را در مسیر واقعی قرار می‌دهند که از این رو حق بزرگ و وصف‌ناپذیری بر ملت ایران دارند.

وی با بیان اینکه باید با تاسی از وصایای شهدا از رهنمودهای آنها بهره کافی ببریم، افزود: با پیروی از راه شهدا، استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت و ایستادگی در برابر فشارهای ظالمانه و وحشیانه دشمنان، می‌توانیم راه عزت و پیشرفت کشور را طی کنیم.

ادیانی با تاکید بر اینکه برخی از افراد که عزت و آبرویی در کشور ندارند، تلاش می‌کنند تا با استفاده از بمباران خبری دشمنان اسلام، این گونه القا کنند که شهدا در تقدیم جان خود اشتباه کرده‌اند، تصریح کرد: مردم در مقابل این افراد خواهند ایستاد؛ چراکه به پیروی از شهدا و رهبری معتقد هستند.

وی با بیان اینکه امروز همه بایستی مراقب توطئه دشمنان قسم خورده نظام که آخرین نفس‌های خود را می‌کشند باشیم، خاطر نشان کرد: نباید تسلیم جوسازی‌ها و بمباران تبلیغات دشمنان شد، چراکه پیشرفت و آبادی کشور تنها با یاد امام راحل و پیروی از راه شهدای گرانقدر امکان‌پذیر است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaiin6049nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما