کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خبر داد؛

خسارت اغتشاشگران به اموال عمومی قم/ تخریب کامل ۲ ایستگاه اتوبوس

خبرگزاری مهر , 31 شهريور 1401 ساعت 17:40

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از خسارت بیش از ۱۶۰ میلیون تومانی اغتشاشگران به اموال عمومی شهر قم و تخریب کامل دو ایستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی‌رضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تجمع عده‌ای از اغتشاشگران در برخی معابر شهری که عمدتاً در منطقه ۴ شهرداری قم و بلوارهای شهید صدوقی و محمد امین صورت گرفت، بیان کرد: با سوءاستفاده عده‌ای آشوب گر از افراد سه مخزن پسماند شهری و ۲۰ تابلوی ترافیکی و باجه تلفن در این منطقه تخریب شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: همچنین این افراد حدود ۱۰۰ متر نرده ترافیکی و روپوش‌های وسط خیابان‌ها را نیز تخریب کردند.

اقبالیان با اشاره به دیگر خسارت‌های واردشده به اموال عمومی، گفت: ۲ ایستگاه اتوبوس شهرداری و ۲ المان نوری نیز به‌صورت کامل توسط این اغتشاشگران تخریب شدند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم تصریح کرد: همچنین یک چراغ راهنمایی تخریب و ۴ اصله درخت نیز براثر آتش‌سوزی از بین رفتند و ۳۰ مترمربع باغچه نیز دچار خسارت شد.

وی با اشاره به مجموع خسارت‌های وارده طی حوادث شب گذشته قم، گفت: ۱۶۰ میلیون تومانی خسارت به اموال عمومی مردم در پی اتفاقات شب گذشته برجا ماند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 106369

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106369/خسارت-اغتشاشگران-اموال-عمومی-قم-تخریب-کامل-۲-ایستگاه-اتوبوس

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir