پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 106369
مدیر منطقه چهار شهرداری قم خبر داد؛

خسارت اغتشاشگران به اموال عمومی قم/ تخریب کامل ۲ ایستگاه اتوبوس

قم نيوز : مدیر منطقه چهار شهرداری قم از خسارت بیش از ۱۶۰ میلیون تومانی اغتشاشگران به اموال عمومی شهر قم و تخریب کامل دو ایستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد.
خسارت اغتشاشگران به اموال عمومی قم/ تخریب کامل ۲ ایستگاه اتوبوس
خسارت اغتشاشگران به اموال عمومی قم/ تخریب کامل ۲ ایستگاه اتوبوس
به گزارش قم نیوز علی‌رضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تجمع عده‌ای از اغتشاشگران در برخی معابر شهری که عمدتاً در منطقه ۴ شهرداری قم و بلوارهای شهید صدوقی و محمد امین صورت گرفت، بیان کرد: با سوءاستفاده عده‌ای آشوب گر از افراد سه مخزن پسماند شهری و ۲۰ تابلوی ترافیکی و باجه تلفن در این منطقه تخریب شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: همچنین این افراد حدود ۱۰۰ متر نرده ترافیکی و روپوش‌های وسط خیابان‌ها را نیز تخریب کردند.

اقبالیان با اشاره به دیگر خسارت‌های واردشده به اموال عمومی، گفت: ۲ ایستگاه اتوبوس شهرداری و ۲ المان نوری نیز به‌صورت کامل توسط این اغتشاشگران تخریب شدند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم تصریح کرد: همچنین یک چراغ راهنمایی تخریب و ۴ اصله درخت نیز براثر آتش‌سوزی از بین رفتند و ۳۰ مترمربع باغچه نیز دچار خسارت شد.

وی با اشاره به مجموع خسارت‌های وارده طی حوادث شب گذشته قم، گفت: ۱۶۰ میلیون تومانی خسارت به اموال عمومی مردم در پی اتفاقات شب گذشته برجا ماند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceeqso2bqx18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما