قم نيوز : تجمع اعتراض آمیز حوزویان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اغتشاشات در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.
ندای خروش حوزویان قم در محکومیت اغتشاشات طنین انداز شد
ندای خروش حوزویان قم در محکومیت اغتشاشات طنین انداز شد
به گزارش قم نیوز تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون در محکومیت اهانت به مقدسات اسلامی و اغتشاشات اخیر در مدرسه فیضیه برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر آشوبگر، برخورد قاطع با عوامل اغتشاشات اخیر را خواستار شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این اجتماع با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: اولین بار نیست که دشمنان انقلاب اسلامی توطئه‌ای را رقم میزنند این تقابل همواره در طول تاریخ بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری افزود: اگر چه حوادث چند روز اخیر رنگ و سبقه متفاوتی داشت، اما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ماهیتش با حوادث دیگر یکسان است.

او  با اشاره به اینکه دشمنان با پوشش جدید و پنهان کردن چهره کریه خود به دنبال اهداف شومشمان هستند افزود: متاسفانه با برتری رسانه‌ای دشمن در عرصه‌های مجازی و سایبری با شعار‌های فریبنده و القائات باطل، ساده اندیشان را تحت تاثیر قرار می‌گیرند و از آن‌ها در مقطع کوتاهی یارگیری می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگرچه برخی در این دام فریبنده دشمن گرفتار می‌شوند، اما بعد از خوابیدن گرد و غبار فتنه، دوباره به صف مردم برمی گردند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc4eqsm2bqx18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما