کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام پناهیان:

نمایش عکس سردار سلیمانی در سازمان ملل یک عمل تاریخی بود

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 2 مهر 1401 ساعت 23:05

استاد حوزه علمیه گفت:نمایش عکس سردار سلیمانی در سازمان ملل یک عمل تاریخی توسط رئیس جمهور و یک خبر بزرگ و ارزشمند بود.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام پناهیان طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس در حرم بانوی کرامت گفت:شهدای دفاع مقدس معلمان حقیقی ولایت فقیه بودند چرا که در وصیت نامه‌های خودشان همواره تاکید بر این مسئله داشتند و همگان را به پشتیبانی از ولایت فقیه دعوت می کردند.

استاد حوزه علمیه افزود: در فتنه ۸۸ در روز عاشورا جریاناتی  اغتشاش به راه انداختند اما در ۹ دی چنان جمعیتی علیه اغتشاشگران تظاهرات کردند که مثال زدنی بود.

پناهیان  با بیان اینکه طبق آیات قرآن کریم، اثر اعمال شهدا هیچگاه از بین نخواهد رفت،گفت: کسانیکه در راه ولی خدا کشته شوند اثر اعمال آن‌ها تباه نخواهد شد و ماندگار خواهد ماند.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: نمایش عکس سردار سلیمانی در سازمان ملل یک عمل تاریخی توسط رئیس جمهور است که یک خبر بزرگ و ارزشمند است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: ما در تبلیغات و تبیین بعضی مباحث دینی و اجتماعی ضعف داریم چرا که اگر می‌توانستیم عاقبت بی‌حجابی و ماهیت ابتذال را به تصویر بکشیم خیلی از کسانی که بی حجاب هستند، محجبه می‌شدند.

او افزود: سیاستمداران غربی جوانان را به ابتذال وادار می‌کنند تا جوانان به فسق و فجور مشغول باشند تا دولتمردان حکومت کنند در حالیکه هیچ اندیشمندی موافق برهنگی و هرزگی نیست.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 106395

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106395/نمایش-عکس-سردار-سلیمانی-سازمان-ملل-یک-عمل-تاریخی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir