شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : 106395
حجت الاسلام پناهیان:

نمایش عکس سردار سلیمانی در سازمان ملل یک عمل تاریخی بود

قم نيوز : استاد حوزه علمیه گفت:نمایش عکس سردار سلیمانی در سازمان ملل یک عمل تاریخی توسط رئیس جمهور و یک خبر بزرگ و ارزشمند بود.
نمایش عکس سردار سلیمانی در سازمان ملل یک عمل تاریخی بود
نمایش عکس سردار سلیمانی در سازمان ملل یک عمل تاریخی بود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام پناهیان طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس در حرم بانوی کرامت گفت:شهدای دفاع مقدس معلمان حقیقی ولایت فقیه بودند چرا که در وصیت نامه‌های خودشان همواره تاکید بر این مسئله داشتند و همگان را به پشتیبانی از ولایت فقیه دعوت می کردند.

استاد حوزه علمیه افزود: در فتنه ۸۸ در روز عاشورا جریاناتی  اغتشاش به راه انداختند اما در ۹ دی چنان جمعیتی علیه اغتشاشگران تظاهرات کردند که مثال زدنی بود.

پناهیان  با بیان اینکه طبق آیات قرآن کریم، اثر اعمال شهدا هیچگاه از بین نخواهد رفت،گفت: کسانیکه در راه ولی خدا کشته شوند اثر اعمال آن‌ها تباه نخواهد شد و ماندگار خواهد ماند.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: نمایش عکس سردار سلیمانی در سازمان ملل یک عمل تاریخی توسط رئیس جمهور است که یک خبر بزرگ و ارزشمند است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: ما در تبلیغات و تبیین بعضی مباحث دینی و اجتماعی ضعف داریم چرا که اگر می‌توانستیم عاقبت بی‌حجابی و ماهیت ابتذال را به تصویر بکشیم خیلی از کسانی که بی حجاب هستند، محجبه می‌شدند.

او افزود: سیاستمداران غربی جوانان را به ابتذال وادار می‌کنند تا جوانان به فسق و فجور مشغول باشند تا دولتمردان حکومت کنند در حالیکه هیچ اندیشمندی موافق برهنگی و هرزگی نیست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb90b8srhbgfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما