دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 106401

۲۸۹ واحد آموزشی توسط خیرین در قم احداث شده است

قم نيوز : مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس قم گفت: تاکنون ۲۸۹ واحد آموزشی و تربیتی با ۲ هزار و ۳۷۶ کلاس درس توسط خیرین مدرسه‌ساز در استان قم احداث شده است.
۲۸۹ واحد آموزشی توسط خیرین در قم احداث شده است
۲۸۹ واحد آموزشی توسط خیرین در قم احداث شده است
به گزارش قم نیوز احمدرضا اجتهادی مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس قم افزود: این مدارس با زیربنای ۴۳۸ هزار و ۶۴۲ مترمربع می باشد.
 
وی اضافه کرد: همچنین تاکنون ۹۹ قطعه زمین با متراژ ۳۱۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط خیران در راستای مدرسه‌سازی به اداره کل نوسازی قم اهدا شده است.
 
وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ تعهدات خیرین نسبت به سال ۹۹، رشد سه برابر را تجربه نمود که در همین راستا در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تعداد ۲۰ مدرسه و فضای آموزشی و تربیتی توسط خیران احداث شده که تعدادی با آغاز سال تحصیلی تحویل آموزش‌وپرورش شده و تعدادی نیز در طول سال تحویل می‌شود.
 
اجتهادی خاطرنشان کرد: این مدارس با زیربنایی حدود ۲۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع با ۱۵۱ کلاس درس احداث شده است.
 
وی افزود: در حال حاضر نیز ۲۶ مدرسه و فضای آموزشی، تربیتی و ورزشی با زیربنایی بالغ بر ۴۹ هزار مترمربع در قالب ۲۴۱ کلاس درس درحال احداث می‌باشد.
 
وی با اشاره به حضور پرخیر و برکت خیران در عرصه مدرسه‌سازی در استان قم، تصریح کرد: بی‌شک اگر حضور ارزشمند خیرین در عرصه مدرسه‌سازی نبود، با چالش‌های بسیاری در زمینه کمبود مدرسه مواجه می‌شدیم.
 
در سال تحصیلی جدید، ۲۹ پروژه آموزشی با زیربنای ۴۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcjymevvuqeyxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما