دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 106416

بدمینتون‌بازان انقلاب قم به صف مدعیان بازگشتند

قم نيوز : بدمینتون‌بازان باشگاه‌ انقلاب قم با کسب سومین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور بار دیگر به صف مدعیان قهرمانی بازگشت.
بدمینتون‌بازان انقلاب قم به صف مدعیان بازگشتند
بدمینتون‌بازان انقلاب قم به صف مدعیان بازگشتند
به گزارش قم نیوز تیم بدمینتون باشگاه انقلاب قم بعد از تحمل دو شکست متوالی برابر چادرملو اردکان و ورنابتن عباس‌آباد، با هدف جبران امتیازات از دست رفته در این دو مسابقه در یک بازی حساس از هفته پنجم به مصاف تیم آکادمی بدمینتون کرمان رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

شاگردان حامد شبانیان با این نتیجه به سومین برد خود در فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور دست یافته و به رده سوم جدول رده‌بندی بازگشتند تا در کنار تیم‌های چادرملو اردکان و رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان یکی از شانس‌های کسب مقام قهرمانی این فصل لیگ برتر باشند.

در شرایطی که فصل جاری لیگ برتر بدمینتون با حضور 7 تیم برگزار می‌شود، هر هفته یک تیم استراحت دارد و این قرعه در هفته ششم به نام باشگاه انقلاب قم افتاده و بدین‌ترتیب نماینده استان قم این هفته بازی نکرده و کادر فنی این تیم فرصت بسیار خوبی برای زیر نظر گرفتن رقبا به ویژه تیم رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان حریف هفته هفتم خود دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyvdyvw6dxja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما