کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش:

دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است/ ضرورت توجه به مسائل فرهنگی

خبرگزاری مهر , 7 مهر 1401 ساعت 21:08

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: اتفاقات اخیر کشور نشان می‌دهد که باید به مسائل فرهنگی بیشتر توجه کنیم چرا که دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به عنوان نهادی فرهنگی در این نهاد شکل گرفت تا در مسائل دینی و فرهنگی فعالیت کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: این سازمان برای کارکنان و خانواده‌های آنان برنامه‌های متعدد فرهنگی و دینی طراحی کرده و طرح‌های قرآنی تسنیم در راستای آشنایی با کارکنان نیروی دریایی ارتش با معارف قرآنی در رده‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مسابقات قرآنی تخصصی برای حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال تأسیس ۴ مدرسه قرآنی است.

صنعت پور امیری افزود: دوره‌های بصیرتی به صورت مستمر برای کارکنان نیروی دریای برگزار و در شهرهای قم و مشهد این دوره‌ها را دنبال می‌کنیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: حلقه‌های محبت و معرفت نیز به صورت مستمر برای سربازان نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود و به سوالات و شبهه‌های آنان در مسائل مختلف در این محافل پاسخ داده می‌شود.

وی گفت: با حوزه‌های علمیه مجاور مراکز نیروی دریایی ارتش نیز صحبت شده و از توان آنان در راستای اقدامات فرهنگی استفاده می‌شود.

صنعت پور امیری بیان داشت: رشد نیروی دریایی ارتش در عرصه فرهنگی ۲۲ درصد بوده است و بالاترین رشد در بین نیروهای مسلح را داشته‌است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اتفاقات اخیر کشور نشان می‌دهد که باید به مسائل فرهنگی بیشتر توجه کنیم چرا که دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است و در این راستا تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 106458

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/106458/دشمن-جنگ-شناختی-راه-انداخته-ضرورت-توجه-مسائل-فرهنگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir