پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : 106458
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش:

دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است/ ضرورت توجه به مسائل فرهنگی

قم نيوز : رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: اتفاقات اخیر کشور نشان می‌دهد که باید به مسائل فرهنگی بیشتر توجه کنیم چرا که دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است.
دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است/ ضرورت توجه به مسائل فرهنگی
دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است/ ضرورت توجه به مسائل فرهنگی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به عنوان نهادی فرهنگی در این نهاد شکل گرفت تا در مسائل دینی و فرهنگی فعالیت کند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: این سازمان برای کارکنان و خانواده‌های آنان برنامه‌های متعدد فرهنگی و دینی طراحی کرده و طرح‌های قرآنی تسنیم در راستای آشنایی با کارکنان نیروی دریایی ارتش با معارف قرآنی در رده‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مسابقات قرآنی تخصصی برای حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال تأسیس ۴ مدرسه قرآنی است.

صنعت پور امیری افزود: دوره‌های بصیرتی به صورت مستمر برای کارکنان نیروی دریای برگزار و در شهرهای قم و مشهد این دوره‌ها را دنبال می‌کنیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: حلقه‌های محبت و معرفت نیز به صورت مستمر برای سربازان نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود و به سوالات و شبهه‌های آنان در مسائل مختلف در این محافل پاسخ داده می‌شود.

وی گفت: با حوزه‌های علمیه مجاور مراکز نیروی دریایی ارتش نیز صحبت شده و از توان آنان در راستای اقدامات فرهنگی استفاده می‌شود.

صنعت پور امیری بیان داشت: رشد نیروی دریایی ارتش در عرصه فرهنگی ۲۲ درصد بوده است و بالاترین رشد در بین نیروهای مسلح را داشته‌است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اتفاقات اخیر کشور نشان می‌دهد که باید به مسائل فرهنگی بیشتر توجه کنیم چرا که دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است و در این راستا تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbs0b8wrhbgap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما