يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 106490

برگزاری محافل معارفی حرم قم با حضور سخنرانان مطرح کشور

قم نيوز : محافل معارفی آستان حضرت فاطمه معصومه(س) هر شب از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین صادقی واعظ، فرحزاد، حسینی قمی، رفیعی به مدت دو شب، میرباقری و مؤمنی و از سه شنبه تا جمعه به ترتیب با مداحی عباس حیدرزاده، مهدی سلحشور، سیدمحسن بنی فاطمه و حسن حیدرزاده برگزار می شود.
برگزاری محافل معارفی حرم قم با حضور سخنرانان مطرح کشور
برگزاری محافل معارفی حرم قم با حضور سخنرانان مطرح کشور
به گزارش قم نیوز مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۹ تا ۱۵ مهر ۱۴۰۱ با ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، آغاز امامت امام زمان (عج) و سالروز ازدواج پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س) از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت دنبال می‌شود.

مراسم حرم مطهر قم هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی بخشنده و از سه‌شنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام هادی الیاسی و مداحی محسن قاسمی، قاسم جباری و مهدی نجفی برگزار می شود.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جواد محدث، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خلج و مداحی مهدی طاهری و خرسندی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام حججی و مداحی وحید خیابانی برگزار می شود.

مراسم شب‌های آستان حضرت فاطمه معصومه(س) از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین صادقی واعظ، فرحزاد، حسینی قمی، رفیعی به مدت دو شب، میرباقری و مؤمنی و از سه شنبه تا جمعه به ترتیب با مداحی عباس حیدرزاده، مهدی سلحشور، سیدمحسن بنی فاطمه و حسن حیدرزاده برگزار می شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت دعا توسط سیدعلی حسینی نژاد، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای سیدمحسن بنی فاطمه و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پورسیدآقایی و قرائت دعا توسط جواد برزگر و جمعه عصر ساعت ۱۸:۱۵ قرائت زیارت آل یاسین توسط وحید خیابانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchw-nzv23nvkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما