قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: خون‌هایی ریخته شده تا ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم و باید قدردان این عزیزان باشیم و نگذاریم خون شهدای امنیت بی‌دلیل پایمال شود.
معاون استاندار قم:قدردان خون‌های ریخته شده برای ایجاد امنیت باشیم
معاون استاندار قم:قدردان خون‌های ریخته شده برای ایجاد امنیت باشیم
به گزارش قم نیوز سید مهدی قریشی با حضور در پاسگاه انتظامی مستقر در استانداری هفته نیروی انتظامی را به افسران و سربازان تبریک گفت و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نیروی انتظامی، افزود: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرموده‌اند، بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی بوده که این وظیفه بسیار سنگین و مهم بر عهده این عزیزان قرار گرفته است.

وی نیروی انتظامی را یکی از اصلی‌ترین ستون‌های امنیت کشور دانست و اضافه کرد: قطعا بدون تلاش‌های سبزپوشان نیروی انتظامی، نمی‌توان انتظار امنیت داشت و این نیرو با حضور خود توانسته محیط داخلی کشور را به یکی از امن‌ترین نقاط خصوصا در بین کشورهای منطقه تبدیل نماید.

وی با اشاره به محدودیت‌های نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها، گفت: علی‌رغم تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های عزیزان نیروی انتظامی، متاسفانه حمایت‌های لازم از این نیرو به‌اندازه کافی وجود ندارد؛ خصوصا در حوزه قوانین باید حمایت‌های بیشتری از مجموعه پلیس انجام گیرد تا بتوانند با متخلفان، مجرمان و قانون‌شکنان برخورد لازم را انجام دهند.

قریشی وجود هزاران شهید از مجموعه نیروی انتظامی را افتخاری برای این نیرو دانست و ابراز کرد: شهدای امنیت نشان می‌دهند که تامین امنیت برای کشور بی هزینه نیست و خون‌هایی ریخته شده تا ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم و باید قدردان این عزیزان باشیم و نگذاریم خون شهدای امنیت بی‌دلیل پایمال شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: در قضایای اخیر شاهد بودیم که چگونه به پلیس حمله شد و این عزیزان با صبر و بردباری، واکنش عقلایی نشان دادند و این در حالی است که در بسیاری از کشورها شاهد این هستیم که کوچک‌ترین تعرضی به پلیس، با واکنش خشن روبرو می‌گردد، ولی رسانه‌ها به گونه دیگری موضوع را نشان می‌دهند.

وی در پایان با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی، برای این عزیزان آرزوی سلامت و توفیق روزافزون کرد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcizqazvt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما