پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 106521

دختران قم روی سکوی سوم بدمینتون ایران ایستادند

قم نيوز : دبیر هیئت بدمینتون استان قم از شگفت‌سازی دختران ورزشکار این رشته و شکستن طلسم تاریخی برای بدمینتون قم در المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد.
دختران قم روی سکوی سوم بدمینتون ایران ایستادند
دختران قم روی سکوی سوم بدمینتون ایران ایستادند
به گزارش قم نیوز علی فرجی دبیر هیئت بدمینتون استان قم اظهار کرد: سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور نخبه‌های بدمیتنون استان‌های مختلف ایران به میزبانی مازندران در شهر برگزار شد و شرکت کنندگان در بخش‌های دوبل و انفرادی با یکدیگر رقابت کردند.

فرجی ادامه داد: در بخش دونفره این رقابت‌ها رها وحیدی‌خواه و مینا بهرامی از استان قم با عملکرد بسیار خوب خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و تا کسب مدال در این مسابقات را برای بدمینتون قم قطعی کنند، در حالی که این برای نخستین بار است که در رده‌های پایه بانوان شاهد کسب مدال در بدمینتون استان هستیم.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم افزود: تیم دو نفره مینا بهرامی و رها وحیدی‌خواه با پیروزی برابر فارس، زنجان و مشهد به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و با توجه به نتایج نیمه‌نهایی، راهی دیدار رده‌بندی شدند که در نهایت مقام سوم این دوره از مسابقات به نام دختران با استعداد بدمینتون قم ثبت شد.

وی همچنین به بخش تیمی این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: در این مسابقات تیم دختران قم پس از چهار پیروزی در جدول تیمی به جمع هشت تیم برتر صعود کرد اما در این مرحله مقابل تیم قدرتمند تهران قرار گرفت و شکست را پذیرا شد، با این حال حضور در این مرحله هم برای بدمینتون قم یک دستاورد است زیرا در قسمت تیمی تا به حال تیم قم به جمع هشت تیم صعود نکرده بود، ضمن اینکه تیم اعزامی قم از نظر رده سنی، جوان‌ترین تیم در بین ۲۸ استان سراسر کشور به شمار می‌رفت.

انتهای پیام / 106
 
https://qomnews.ir/vdccieqss2bqxp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما