پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 106523

مستکبران عالم مرگ خود را در پیروزی جمهوری اسلامی می بینند

قم نيوز : تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه امروز ترس دشمنان از آن است که احساس می کنند پیروزی جمهوری اسلامی به معنای نابودی جنایتکاران تاریخ معاصر است، گفت: این همه جنایت که علیه نظام اسلامی مرتکب می‌شوند در جهت این معناست که مرگ خود را در پیروزی جمهوری اسلامی می ببینند.
مستکبران عالم مرگ خود را در پیروزی جمهوری اسلامی می بینند
مستکبران عالم مرگ خود را در پیروزی جمهوری اسلامی می بینند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با تبریک فرارسیدن این ایام مبارک، از تلاش ها و خدمات نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه باید فرصت التزام به سربازی حضرت مهدی(عج) و تجدید بیعت با امام زمان را قدر بدانیم، انقلاب اسلامی ایران را سرآغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) عنوان کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه اطمینان و یقین داریم که بر اساس آیات و روایات و فرمایشات مقام معظم ولایت و مرجعیت حضرت آیت الله خامنه ای؛ پیروزی جریان حق بر باطل قطعی و افق آینده روشن است،؛ بر پیشرفت جبهه حق و ضعف روزافزون جریان باطل در دهه های اخیر تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه امروز ترس دشمنان از آن است که احساس می کنند پیروزی جمهوری اسلامی به معنای نابودی جنایتکاران تاریخ معاصر است، علت دشمنی ها با این نظام و انقلاب را ترس دشمنان از مرگ خود به واسطه پیروزی جمهوری اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcewp8zxjh87ni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما