جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : 106529
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار اشتری:

صف معترضین به مشکلات اقتصادی از آشوبگران جدا شود

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: باید صف کسانی که به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند از صف افراد شرور که در پی آشوب و ناامنی در کشور هستند جدا شود.
صف معترضین به مشکلات اقتصادی از آشوبگران جدا شود
صف معترضین به مشکلات اقتصادی از آشوبگران جدا شود
به گزارش قم نیوز آیت الله ناصر مکارم شیرازی عصر پنجشنبه در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور از تلاش‌های این نیرو قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی به خوبی توانسته در برابر ناامنی‌ها در میدان حضور پیدا کند.

وی با اشاره به حوادث اخیر، سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از علل اصلی دانسته و افزود: تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد، چرا که دشمنان خارجی همیشه در پی ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند و مشکلات اقتصادی نیز بهانه به دست آن‌ها می‌دهد.

آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: باید صف کسانی که به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند از صف افراد شرور که در پی آشوب و ناامنی در کشور هستند، جدا شود.

وی به فوت خانم امینی اشاره کرد و ابراز داشت: لازم بود نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذی‌ربط گزارش جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه می‌دادند تا جلوی این بهانه‌ها گرفته شود.

این مرجع تقلید حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و جریانات دانسته و ادامه داد: معاندین نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و تعرض و ایجاد ناامنی، آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتن مردم بی‌گناه، خودشان را رسوا کردند و چهره‌ی واقعی آن‌ها برای مردم آشکار گردید.

آیت الله امکارم شیرازی با اشاره به مسألۀ حجاب در کشور، اکثریت مردم را پای‌بند به حجاب و عفاف دانست.

وی با تأکید بر شفاف‌سازی مسائل اقتصادی توسط دولت افزود: دولت باید نسبت به سامان‌دادن مشکلات اقتصادی و گرانی اقدام جدی کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauin6o49nwm1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما