جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 106530

نقش مادران در تربیت نسل مهدی یاور بسیار مهم است

قم نيوز : استاد حوزه و دانشگاه نقش مهم مادران در تربیت نسل مهدی یاور توصیف کرد و گفت: اگر می خواهیم نسل آینده در رکاب حضرت حجت(عج)قرار داشته باشند باید فرزندان خود را در مکتب ائمه اطهار تربیت کنیم.
نقش مادران در تربیت نسل مهدی یاور بسیار مهم است
نقش مادران در تربیت نسل مهدی یاور بسیار مهم است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام تراشیون در همایش تجدید عهد مادران که عصر پنجشنبه همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه مسئله مادری به قدری ارزشمند است که باید در سر در خانه‌هایی که در آن مادر وجود دارد نشان قرار داده شود بیان کرد: این در حالی است که جریان فکری با پشتیبانی گسترده رسانه‌ها در دنیا دختران را به پرهیز از مادر شدن تشویق می‌کند و با نگاه کاملاً سخیف و بی ارزش زن را تحت استثمار مرد قرار می‌دهند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مادرانی که به دنبال تربیت نسل مهدوی هستند باید نسبت به ملاحظات زمان نیز اهتمام لازم را داشته باشند گفت: باید نسلی تربیت شود که ریشه‌دار بوده و با یک نسیم به لغزش در نیاید.

وی با بیان اینکه امروز در زمانی هستیم که انسان‌ها مورد هجمه‌های اعتقادی گسترده‌ای قرار دارند، بیان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که اراده نسل ما را ضعیف می‌کنند و یکی از عوامل ضعف در اراده، گناه است و گرایش به موسیقی و فیلم‌های غیرمناسب گام‌هایی در این مسیر است.

حجت الاسلام تراشیون تصریح کرد: تقریباً تمام کسانی که در عرصه اخلاق و تربیت کار می‌کنند این باور را دارند که اراده یکی از مهمترین اصول تربیت انسان‌ها است و باید برای تقویت اراده فرزندان خود دقت نظر لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های نسل مهدی یاور گفت: باید فرزندانی با اراده و تاب آور در برابر مشکلات تربیت کنیم و فرزندان باید در مکتب اهل بیت (ع) تربیت شوند تا بتوانند یاری رسان مکتب اهل بیت (ع) باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: اگر می‌خواهیم نسل آینده در رکاب حضرت حجت (عج) قرار داشته باشند باید فرزندان خود را در مکتب اهل بیت و ائمه اطهار تربیت کنیم.

وی گفت: اگر ما نتوانیم فرزندان خود را محب اهل بیت (ع) و الگوهای ارزشمند تربیت کنیم، دیگران آنها را به محب رونالدو و مسی تبدیل می‌کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1eqsx2bqxp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما