قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم در بازدید از طرح‌های در دست احداث استان قم، آخرین وضعیت پیشرفت بزرگترین سالن ورزشی قم بازدید و بر بهره‌برداری به موقع آن تاکید کرد.
تاکید فرماندار قم بر بهره‌برداری به موقع سالن 4500 نفری امام رضا(ع)
به گزارش قم نیوز، اسماعیل زارعی کوشا به اتفاق هیئت همراه ابتدا سری به مجموعه ورزشی پرشین واقع در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم زد و سپس همراه با مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از پروژه سالن ۴۵۰۰ نفری امام رضا (ع) بازدید کرد.

در این بازدید ابتدا عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خلاصه‌ای از نحوه آغاز به کار احداث بزرگترین سالن ورزشی قم با نام امام رضا (ع) و با گنجایش ۴۵۰۰ نفر ارایه کرد و در ادامه به محدودیت‌ها و مشکلات موجود بر سر راه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه پرداخت.

فرماندار قم نیز پیشرفت سریع‌تر احداث و تکمیل این پروژه را ضروری دانست و تصریح کرد: این سالن با توجه به ظرفیت و امکاناتی که دارد می‌تواند بسیاری از نیازهای ورزش استان قم در بخش قهرمانی به فضای ورزشی مطلوب را برطرف کند و قطعا با تخصیص به موقع اعتبارات هر چه سریع‌تر روند پیشرفت مطلوب خود را ادامه خواهد داد.

گفتنی است؛ سالن ۴۵۰۰ نفره امام رضا که عملیات احداث آن از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است و یکی از مهمترین طرح‌های سفر هیئت دولت به استان قم به شمار می‌رود در شهرک پردیسان قم واقع شده و در صورت بهره‌برداری بزرگترین سالن ورزشی قم لقب خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdciyqaz.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما