دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : 106587

تلاش جهادی «دختران حاج قاسم» برای مقابله با جنگ نرم دشمن

قم نيوز : مسئول تشکل ملی دختران حاج قاسم با اشاره به عضویت بیش از سه هزار داوطلب از سراسر کشور در این تشکل گفت: دختران حاج قاسم به صورت جهادی به دنبال ترویج واقعیت‌ها و روایتی درست از دختران ایرانی هستند درحالی‌که دشمن به دنبال تصویری پرخاشگر، وقیح و ناراضی از دختران ایران است.
تلاش جهادی «دختران حاج قاسم» برای مقابله با جنگ نرم دشمن
تلاش جهادی «دختران حاج قاسم» برای مقابله با جنگ نرم دشمن
به گزارش قم نیوز معصومه نعمتی با اشاره به اهداف ایجاد تشکل دختران شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: لشکر دختران حاج قاسم سلیمانی متشکل از دختران نوجوان و جوان ۱۶ الی ۲۰ سال کشور است که بدون هیچ چشم داشت مادی برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی و رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی انقلاب امام زمان(عج) تلاش می‌کنند. 

مسئول تشکل دختران شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جمعیت دختران حاج قاسم سلیمانی تا به امروز به بیش از سه هزار نفر رسیده است و ما در استان قم نیز ۱۰۰ نفر را در این تشکل پذیرش کرده‌ایم که به جمع هزاران نفری دختران حاج قاسم سلیمانی پیوستند.

وی با اشاره به نوع فعالیت تشکل دختران حاج قاسم افزود: طرح دختران شهید حاج قاسم سلیمانی، به فعالیت اجتماعی دختران انقلاب اسلامی در کنار دیگر نقش‌های آنان توجه جدی دارد و در این طرح دختران، مسائل منطقه خودشان را شناسایی کرده و یاد می‌گیرند چطور به آن‌ها پاسخ دهند؛ چطور تبیین‌گر و روایتگر باشند و صدای انقلاب را به گوش همگان برسانند.

مسئول تشکل ملی دختران شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: دختران حاج قاسم سلیمانی بنا است که همچون پدرشان حاج قاسم، پا به میدان گذاشته و فرماندهی میدان را یاد گیرند.

نعمتی با تاکید بر اهمیت و تأثیر بی‌بدیل دختران و زنان در جامعه اظهار کرد: دشمن بعد از فتنه سال ۸۸ به نقش و اهمیت زنان پی برد و جنگ نرم را با هدف دختران و زنان دنبال کرد و در اغتشاشات اخیر اخیر دیدیم که روی دختران نوجوان و جوان متمرکز شده است.

معاون امور بانوان سازمان مدارس صدرا با اشاره به اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر به بهانه فوت یک دختر جوان آشوب خود را آغاز کرد، ادامه داد: این مسئله تمام فاکتورهای مدنظر دشمن را داشته است چراکه این خانم هم یک دختر بوده و هم یک جوان و از یک قومیت خاص و همین مباحث باعث سواستفاده دشمن شده است.

وی مأموریت‌های تشکل دختران حاج قاسم را بیان کرد و گفت: مأموریت دختران حاج قاسم در واکنش به اتفاقات اخیر ترویج واقعیت‌ها و ایجاد تصویری درست از دختران نوجوان در مقابل تلاش‌های دشمن برای تصویرسازی از دختر پرخاشگر، وقیح و ناراضی ایرانی است.


نعمتی با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای دختران حاج قاسم افزود: در قرارگاه دختران شهید حاج قاسم سلیمانی چند کارگروه تخصصی از جمله کارگروه شهید آوینی برای تولید محتوای رسانه‌ای از جمله پادکست، فیلم، صوت و عکس‌نوشته و کارگروه تخصصی شهید مطهری برای تولید محتوای مکتوب و پاسخگویی به شبهات شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همه‌ دختران حاج قاسم با تشکیل کانال‌ها و صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی، صدای فعالیت‌های خودشان را به گوش همگان می‌رسانند، بر انتشار گسترده‌ محتواهای تولید شده و هشتگ‌های مهم توسط دختران تاکید کرد.
نعمتی در ادامه به کار ویژه‌ دختران شهید حاج قاسم سلیمانی در این ایام اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای ویژه قرارگاه دختران حاج قاسم در مورد اغتشاشات اخیر، صادر کردن بیانیه‌ای در حمایت از مقدسات و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقدیر از مسئولان امنیت و نیروی انتظامی بوده که با حمایت مطلوبی از سوی عموم مردم همراه شده و بازنشر گسترده‌ای داشته است.

مسئول تشکل ملی دختران حاج قاسم در پایان حضور به موقع و فعالیت بصیرت‌‍افزایی همه‌ دختران و زنان انقلاب اسلامی در این مقطع زمانی را لازم و مؤثر دانست و اظهار کرد: دختران امروز باید همچون زنان بزرگ و تاثیرگذار تاریخ، در میدان نبرد حاضر بوده و کار رسانه‌ای توأم با تبیین‌گری داشته باشند و تصویر درستی از یک نوجوان و جوان ایرانی و انقلابی را به جهان نشان دهند، همان کاری که دختران حاج قاسم سلیمانی برای آن تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevp8zfjh87ni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما