?>?> پلیس راه استان قم، فرشته نجات مادر و دختر تهرانی | قم نیوز
قم نيوز : رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم از کمک رسانی گشت پلیس راهور استان به مادر و دختر تهرانی خبر داد.
پلیس راه استان قم، فرشته نجات مادر و دختر تهرانی
پلیس راه استان قم، فرشته نجات مادر و دختر تهرانی
به گزارش قم نیوز سرهنگ صمد کلاگر اظهار کرد: خانم اعتمادی که اهل تهران و دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است، به همراه خواهر و دخترش با خودروی شخصی خودش در حال بازگشت از قم به تهران بود که خودرو وی در ۳۰ کیلومتری قم دچار نقص فنی شده و از کار می افتد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: بنابر گزارش نامبرده، دمای هوا به شدت گرم بوده و رانندگان عبوری نیز از توقف و کمک به نامبردگان امتناع کرده اند که در همین حین گشت پلیس راه استان قم به کمک وی شتافته و فرشته نجات آن ها شد.

کلاگر افزود: ماموران گشت پلیس راه استان قم ، خودروی موصوف را به تعمیرگاه منتقل و به تعمیرکار سفارش می کند که در اسرع وقت خودرو را تعمیر و تحویل دهد و تا پایان این فرآیند بارها طی تماس تلفنی امور را پیگیری می کند، در نهایت خودرو تعمیر و مسافران به شهر خود عزیمت می کنند.

او عنوان کرد: ماموران پلیس راه ،شبانه روز با از خودگذشتگی ها و ایثار در معابر برون شهری، بدون هیچ گونه چشمداشتی خود را وقف آرامش و امنیت مردم کرده اند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم با اعلام اینکه هدف و وظيفه پليس راه، خدمتگزاری  به مردم برای تحقق سلامت و کاهش حوادث و سوانح جاده ای است، از عملکرد این مامور وظیفه شناس قدردانی کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5qazpt1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما