قم نيوز : جلسه کمیته اضطراری «بیماری آنفلوآنزا» با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم تشکیل و بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل این بیماری تأکید شد.
والدین از حضور دا‌نش‌آموزان مبتلا به آنفلوآنزا در کلاس‌ ممانعت کنند
والدین از حضور دا‌نش‌آموزان مبتلا به آنفلوآنزا در کلاس‌ ممانعت کنند
به گزارش قم نیوز مهدی مصری در جلسه کمیته اضطراری بیماری آنفلوآنزا  که با حضور برخی معاونین و روسای بیمارستان‌های قم برگزار شد، بر لزوم مدیریت به وجود نیامدن شرایط بحران در جامعه با توجه به گسترش بیماری آنفلوآنزا تأکید کرد و گفت: جامعه پزشکی نقش ویژه‌ای در کنترل و مدیریت این شرایط دارند.

وی افزود: متخصصان و پزشکان معالج باید در درمان آنفلوآنزا و تجویز سرم و آنتی بیوتیک‌ها به‌ویژه برای کودکان به استانداردهای درمانی توجه کنند.

مصری با اشاره به فعالیت و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از والدین و مسئولان مدارس خواست از حضور دانش آموزان مبتلا به علائم بیماری آنفلوآنزا در کلاس‌های درس ممانعت کنند.

افزایش میزان مراجعات سرپایی به مراکز درمانی، پیش‌بینی متخصص اطفال در مرکز تخصصی کودکان، پیگیری افزایش سهمیه دارویی، تقویت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس و آمادگی مراکز درمانی برای پذیرش بیماران مبتلا به آنفلوآنزا از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdca0in6u49nw01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما