قم نيوز : کاراته‌کای ملی‌پوش استان قم در نخستین مسابقه خود از پیکار‌های ۲۰۲۲ قهرمانی رده‌های پایه جهان به مصاف نماینده کشور ژاپن می‌رود.
جدال ملی‌پوش قم با رقیب ژاپنی در آغاز پیکار‌های جهانی کاراته
جدال ملی‌پوش قم با رقیب ژاپنی در آغاز پیکار‌های جهانی کاراته
به گزارش قم نیوز شهر قونیه میزبان رقابت‌های ۲۰۲۲ کاراته قهرمانی جهان است و محمود نعمتی یکی از بهترین‌های حال حاضر کاراته قم در جمع ملی‌پوشان کشورمان نماینده استان قم است، کاراته‌کایی که در نخستین گام باید به مصاف حریفی از کشور ژاپن برود.

این در شرایطی است که دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کاراته در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال دختران و پسران تا هشتم آبان ماه در قونیه ترکیه برگزار می‌شود و بیش از ۱۸۰۰ کاراته‌کا از ۱۰۴ کشور جهان برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در مسابقات رده سنی زیر ۲۱ سال پسران که در اوزان منهای ۶۰، ۶۷، ۷۵، ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم کومیته و همچنین کاتای انفرادی برگزار می‌شود، محمود نعمتی کاراته‌کای پرافتخار استان قم و یکی از چهره‌های آینده‌دار این رشته در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم برای کسب مدال به میدان می‌رود.

پس از برگزاری قرعه‌کشی این رقابت‌ها، مقرر شد نعمتی ملی‌پوش کاراته استان قم در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم کومیته رده سنی زیر ۲۱ سال پسران روز جمعه ششم آبان ماه در نخستین مسابقه خود به مصاف کنتارو یامائوچی از ژاپن برود تا نخستین گام را برای کسب نخستین مدال جهانی بردارد.

روز یکشنبه هشتم آبان ماه مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان رده‌های سنی پایه کاراته ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، در حالی که هدایت ملی پوشان کشورمان در رده سنی امید با علیرضا کتیرایی ملی‌پوش پرافتخار اسبق کاراته استان قم است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmvdyxw6dxca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما