قم نيوز : امام جمعه قم با اشاره به اینکه فضای مجازی رها شده خسارت‌های بسیاری به امنیت و اعتبار نظام جمهوری اسلامی وارد کرده که باید جلوی این فضا گرفته شود، گفت: در همه جهان این فضا مدیریت می‌شود.
فضای مجازی رها خسارت‌های بسیاری به امنیت کشور زد
فضای مجازی رها خسارت‌های بسیاری به امنیت کشور زد
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی ظهر شنبه در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در سخنانی اظهار داشت: پس از برگزاری نماز جمعه این هفته، شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوهی در سراسر کشور در اعلام انزجار از اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ و همچنین اغتشاشات اخیر بودیم که باید از حضور گسترده مردم در این راهپیمایی تقدیر کرد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه عنوان داشت: این بیانیه مشترک در راستای آگاهی بخشی مردم نسبت به فتنه اخیر صادر شد که ابعاد آن نشان می‌دهد ضرورت دارد با عواملی که در اغتشاشات دست دارند برخورد جدی صورت گیرد.

آیت الله سعیدی عنوان داشت: فضای مجازی رها شده خسارت‌های بسیاری به امنیت و اعتبار نظام جمهوری اسلامی وارد کرده است که باید جلوی این فضای بی حساب و کتاب گرفته شود. در همه جهان این فضا مدیریت می‌شود و باید تلاش کرد تا فضای مجازی برای استفاده از کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخورد با آشوبگران باید بر اساس نقشی که در این عرصه داشته‌اند، باشد، افزود: با کسانی که در فتنه اخیر فریب خورده‌اند و یا جو زده شده‌اند با ملایمت باید برخورد شود و از آنها تعهد کتبی گرفته شود که دیگر در چنین صحنه‌هایی حضور نخواهند یافت.

آیت الله سعیدی ادامه داد: از قوه قضائیه انتظار داریم با کسانی که در عرصه اغتشاشات اخیر نقش اصلی داشته‌اند و در این زمینه برنامه ریزی کردند برخورد قاطعانه صورت گیرد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) همچنین عنوان داشت: از دولت نیز می‌خواهیم که منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را مد نظر قرار دهد و با بکارگیری مدیران کارآمد، مردمی و جهادی در راستای حل مشکلات مردم که شایسته بهترین‌ها هستند تلاش کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgw39qqak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما