پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 106890

18 مصوبه سفر رئیس جمهور به قم اجرایی شد

قم نيوز : مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم با بیان اینکه تاکنون ۶۵۱ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس جمهوری ابلاغ و برخی به حساب دستگاه‌ها واریز شده است گفت: ۱۸ مصوبه سفر رئیس جمهور به قم اجرایی شد.
۱۸ مصوبه سفر رئیس جمهور به قم اجرایی شد
۱۸ مصوبه سفر رئیس جمهور به قم اجرایی شد
به گزارش قم نیوز ابراهیم ملکی، با اشاره به اینکه دفتر امور شهری و شوراها، دبیرخانه مصوبات سفر رئیس جمهور را نیز بر عهده دارد، اظهار داشت: تمام مصوبات سفر رئیس جمهور به قم شامل 142 مصوبه ابلاغی در سال 1400 و سه مصوبه ابلاغی در سال 1401 است.

وی با بیان اینکه در مجموع 145 مصوبه ابلاغی داریم، مطرح کرد: از این مصوبات تاکنون 651 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ و به حساب دستگاه ها و شرکت‌های اجرایی واریز و بعضا درحال واریز است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم با اشاره به اینکه از این مصوبات تعداد 18 مصوبه کامل و به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: 59 مصوبه نیز در دست انجام و 24 مصوبه در مسیر پیگیری اعتبار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های انجام شده حدود 2 هزار میلیارد تومان اخیرا ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: همچنین علاوه‌بر مبلغ فوق دو ابلاغیه 110 میلیارد تومانی و 410 میلیارد تومانی نیز برای استان قم درحال تصویب است.

ملکی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با جذب این اعتبارات اقدامات خوبی در سطح استان انجام شود و مردم نتیجه و خروجی این اعتبارات را ببینند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb90b8grhbgwp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما