قم نيوز : فرماندار شهرستان کهک گفت: زمین مورد نیاز در این شهرستان برای ایجاد سایت ورزش های هوایی تامین شد که این سایت پس از راه اندازی در جذب ورزشکاران و گردشگران به منطقه تاثیرگذاری بسیاری دارد.
زمین مورد نیاز برای ایجاد سایت ورزش های هوایی در کهک تامین شد
زمین مورد نیاز برای ایجاد سایت ورزش های هوایی در کهک تامین شد
به گزارش قم نیوز علیرضا گلچین پور فرماندار شهرستان کهک با اشاره به این که در بدو کار احداث سایت ورزش های هوایی، ۲ هکتار زمین از منابع طبیعی درخواست شد اظهار داشت: این سایت بین منطقه قباد بزن و مِیَم شهرستان کهک ایجاد می شود.

وی بیان کرد: اداره کل منابع طبیعی استان قم همکاری لازم برای دریافت ۲ هکتار زمین مورد نیاز را انجام داد و طی مکاتبه این اداره کل و اداره کل ورزش و جوانان استان قم موافقت لازم گرفته شد.

وی ابراز داشت: احداث سایت ورزش های هوایی به برخی مجوزهای امنیتی نیاز دارد که در این راستا با استانداری قم مکاتبه لازم صورت گرفته است.

فرماندار کهک با اشاره به کمک فرمانداری این شهرستان به دهیاری ها و شوراها برای ورزش گفت: هر چه در ورزش سرمایه گذاری کنیم معضلات اجتماعی کمتر می شود.

وی ادامه داد: سعی بر این داریم تا اعتبارات ورزشی دهیاری ها و شوراها را افزایش دهیم و در راستای توسعه فعالیت های ورزشی در سطح شهرستان کهک،‌ مسابقات مینی فوتبال با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و دهیاری ها در حال برگزاری است.

گلچین پور افزود: مسابقه مچ اندازی استانی نیز هفته گذشته در شهرستان کهک انجام شد و حمایت مالی و پشتیبانی لازم از سوی فرمانداری نسبت به این مسابقات صورت گرفت.

شهرستان کهک در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز شهر قم دارای ۲ بخش مرکزی و فردو است. جمعیت ثابت این شهرستان ۳۰ هزار نفر و جمعیت متغیر آن تا ۸۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود.

با مصوبه هیات دولت و پیگیری‌های استاندار وقت قم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تشکیل شهرستان‌های جدید کهک و جعفریه در استان قم تصویب شد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbf0b8srhbg9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما