سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 106952
منبع : قم نیوز

دشمن به‌دنبال تحریف دفاع مقدس و فراموشی یاد و خاطره شهدا است

قم نيوز : رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: دشمنان در ۴۳ سال اخیر همواره به دنبال تحریف تاریخ دفاع مقدس بوده‌اند.
دشمن به‌دنبال تحریف دفاع مقدس و فراموشی یاد و خاطره شهدا است
دشمن به‌دنبال تحریف دفاع مقدس و فراموشی یاد و خاطره شهدا است
به گزارش قم نیوز امیر محمدرضا فولادی‏، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش شب گذشته در اجلاسیه پایانی ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی نتیجه از خودگذشتگی شهدای والامقام و انتقال پیام شهدا به نسل‌های بعدی تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: یکی از الطاف الهی در دوران انقلاب و سالیان طلایی دفاع مقدس فتح باب شهادت بود؛ خداوند با نعمت بزرگ شهادت عزت انسان‌های در مسیر رشد و تکامل را افزایش می‌دهد؛ امروز بلاشک اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرحون خون پاک شهدای از جان گذشته است، بدین جهت دشمنان سعی و تلاش می‌کنند که یاد و خاطره شهدا را از بین ببرند.

فولادی در ادامه گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از راه‌های جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس است؛ معرفی شهدای والامقام جمهوری اسلامی ایران به مردم راه برون‌رفت از مشکلات رفتاری و اخلاقی جامعه امروزی است،در این راستا به بهانه ششمین اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم خدا را شاکریم که در شهر خون و قیام این یادواره را برگزار کنیم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: دشمنان با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیارشان است در این ۴۳ سال همواره به دنبال تحریف تاریخ دفاع مقدس بوده‌اند و هدفشان این‌ست که از انتقال پیام شهدا به فرزندان جدید انقلاب جلوگیری شود؛ بزرگداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه امروز همه ماست و باید به سیره ایثار و شهادت توجه ویژه کرد تا از مکر و هیله دشمنان دور بمانیم.

فولادی عنوان کرد: برای اولین بار در این شهر ۵ یادواره ارتش بامحوریت نیروی هوایی، زمینی، دریایی، پدافند‌هوایی را برگزار کردیم تا یاد و خاطره ۵۶۵ شهید والامقام ارتش حفظ شود و پیام آن‌ها به نسل‌های بعدی انتقال داده شود.

او عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی مانند دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان ارتش، غبار‌رویی از مزار پاک شهدا، تهیه و توزیع کتاب‌هایی با محوریت ارتش، روایت خاطره شهدا توسط هم‌رزمان آن‌ها و سایر موارد گوشه‌ای از اقدامات ما در این مدت بوده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پایان افزود: معتقد هستیم همانطور که شهدا در زمان حیات با خون خود از آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) دفاع کردند؛ امروز هم می‌توانند با یاد خود در برابر مکر و حیله دشمنان مقابله کنند و انتقال پیام جهاد و مقاومت آن‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل به نسل‌های بعدی یکی از اقدامات موثر در مقابل توطئه‌های دشمنان است.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcamin6u49nwo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما