شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 107008
منبع : قم نیوز

افزایش ۱۰ درصدی سفرهای درون‌شهری با ناوگان اتوبوس‌رانی در قم

قم نيوز : معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب دستگاه کارت‌خوان در اتوبوس‌های شهری در دو ماه آینده خبر داد و گفت: با افزایش کیفیت خدمات، 10 درصد استفاده شهروندان از ناوگان اتوبوس‌رانی افزایش پیداکرده است.
افزایش ۱۰ درصدی سفرهای درون‌شهری با ناوگان اتوبوس‌رانی در قم
افزایش ۱۰ درصدی سفرهای درون‌شهری با ناوگان اتوبوس‌رانی در قم
به گزارش قم نیوز مسعود طبیبی در بازدید سرزده دکتر سقائیان نژاد شهردار قم از سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری، با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب در حوزه حمل‌ونقل عمومی به شهروندان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایت شهروندان در حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص ناوگان اتوبوس‌رانی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است.

وی محدودیت باجه‌های قم کارت و لزوم توسعه فعالیت‌ها و قابلیت‌های قم کارت را مطرح کرد و افزود: برای استفاده اقشار مختلف با توجه به نیاز شهروندان باید باجه‌های قم کارت در سطح شهر افزایش پیدا کند و برای کاهش پرداخت‌های نقدی استفاده از کارت‌خوان‌های بانکی در اتوبوس‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از تعهد دو ماه برای اجرای کارت‌خوان بانکی در تمام اتوبوس‌ها خبر داد و تصریح کرد: نصب کارت‌خوان‌های بانکی برای پرداخت غیرنقدی کرایه‌ها در اتوبوس‌ها در دستور کار قرارگرفته در مدت دو ماه اجرایی می‌شود.

وی در ادامه به لزوم نظم تردد در ناوگان اتوبوس‌رانی نیز اشاره کرد و گفت: نظم تردد و ترافیک برای تعیین زمان دقیق حرکت و توقف اتوبوس‌ها در ایستگاه‌ها و مسیر خطوط اتوبوس‌ها باید برقرار شود تا شهروندان بتوانند از خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی بیشترین بهره را ببرند.

طبیبی همچنین به مشکلات و چالش‌های سرویس مدارس به‌خصوص در پردیسان اشاره کرد و گفت: برای جبران کمبود سرویس مدارس از ظرفیت تاکسی ون‌ها استفاده می‌کنیم و با بهبود شرایط خدمات‌رسانی در ناوگان اتوبوس‌رانی شاهد افزایش ۱۰ درصدی استفاده شهروندان از اتوبوس هستیم.

وی در پایان از اصلاح و تلفیق خطوط اتوبوس‌رانی به‌صورت مستمر خبر داد و گفت: فعالیت خطوط  اتوبوس‌رانی بر اساس آمارهای الکترونیکی اصلاح و تغییر کرده و درخواست‌های شهروندان در این بازبینی‌های مستمر لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdz50fjyt0zz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما