يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 107018
منبع : قم نیوز

استقرار هیات‌های ورزشی در شهرستان کهک با جدیت پیگیری می‌شود

قم نيوز : فرماندار شهرستان کهک از توابع استان قم گفت: موضوع مستقر نشدن هیئت‌های ورزشی در سطح این شهرستان اکنون به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم ورزش کهک تبدیل شده‌ و این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.
استقرار هیات‌های ورزشی در شهرستان کهک با جدیت پیگیری می‌شود
استقرار هیات‌های ورزشی در شهرستان کهک با جدیت پیگیری می‌شود
به گزارش قم نیوز علیرضا گلچین پور فرماندار شهرستان کهک اظهار داشت: موضوع مستقر نبودن هیئت‌های ورزشی در شهرستان کهک را به اطلاع اداره کل ورزش و جوانان استان قم رسانده‌ایم تا تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون تنها هیئت‌های هاکی، کوهنوردی، فوتبال و والیبال در شهرستان کهک مستقر شده‌است تاکید کرد: انتظاری داریم هماهنگی‌های لازم برای استقرار  همه هیات‌های ورزشی درکهک انجام گردد.

وی افزود: در مورد اینکه هیئت‌های ورزشی به صورت گسترده در کهک فعالیت ندارند باید اداره ورزش شهرستان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان تسهیل‌گری نماید.

گلچین گفت:‌اگر همه هیئت‌های ورزشی در کهک پای کار بیایند شور و حال ورزشی در سطح شهرستان زیاد می‌شود گرچه تا حدودی این شور و نشاط را ایجاد کرده‌ایم و نیاز به هم افزایی بین دستگاهی داریم.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان کهک اکنون به صورت اسمی فعال است اما چارت نیروهای آن ابلاغ نشده‌ و امکانات ورزشی متناسب با شهرستان هم در اختیار ندارد. 

گلچین پور افزود: تا زمانی که حکم رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهک صادر شود یک نفر به عنوان سرپرست در این اداره مشغول به کار شده‌است.

شهرستان کهک در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز شهر قم دارای ۲ بخش مرکزی و فردو است. جمعیت ثابت این شهرستان ۳۰ هزار نفر و جمعیت متغیر آن تا ۸۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود.

با مصوبه هیئت دولت و پیگیری‌های استاندار وقت قم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تشکیل شهرستان‌های جدید کهک و جعفریه در استان قم تصویب شد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcezf8zvjh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما