قم نيوز : معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه معطّل امکانات و تجهیزات نمانده و هر زمان هر چیزی را اراده کرده، به آن دست پیدا کرده است.
سردار شکارچی: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه معطل امکانات و تجهیزات نمانده است
سردار شکارچی: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه معطل امکانات و تجهیزات نمانده است
به گزارش قم نیوز سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، حوزه‌های علمیه را اصلی‌ترین اثرگذاران در جنگ شناختی دانست و گفت: روحانیت، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدّس، به عنوان محور اساسی اقدام می‌کرد، امروز نیز با جایگاه ویژه‌ای که دارد، وظیفه دارد تا در جهت سامان دادن به جنگ شناختی بیش از پیش وارد میدان شود و به فضل خدا از این مرحله هم با موفقیت عبور خواهیم کرد.

وی با برشمردن موانع و چالش‌های موجود در کشور، دشمنان را آشناتر از خودمان به قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: متاسفانه به خاطر موانع و مشکلاتی که در کشور وجود داشته، هنر این را نداشته‌ایم که از این قدرت نرم خودمان، درست استفاده کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه میهن اسلامی ما، سه جنگِ سخت، نیمه‌سخت و نرم را پشت سر گذاشته، جنگ کنونی را جنگی ترکیبی دانست و گفت: در جنگ سخت، عملکرد ما به حدّی بود که به بازدارندگی رسیدیم و الآن کسی جرات حمله به ما را ندارد.

وی با اشاره به قدرت، اراده و خودکفایی انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه معطّل امکانات و تجهیزات نمانده، و هر زمان هر چیزی را اراده کرده به آن دست پیدا کرده است.

سردار شکارچی سپس به تشریح مولفه‌های قدرت ایران اسلامی پرداخت و گفت: رهبری، سرمایه اجتماعی، ایمان و اعتقاد، تشکیل دهنده‌ اضلاع قدرت نرم ایران به شمار می‌روند.

وی در تبیین معنا و مفهوم تبعیت از رهبری افزود: تبعیت یعنی دستورات و تدابیر رهبری نباید زمین بماند و اگر فرامین رهبری اجرا نشود، عملاََ سرمایه‌ اجتماعی، ریزش پیدا می‌کند و وقتی این دو یعنی رهبری و سرمایه‌ اجتماعی آسیب ببیند، در نتیجه مولفه‌ سوم یعنی اعتقاد و ایمان مردم هم از بین می‌رود.

گفتنی است سومین نشست تخصصی مدیرجوان - امیدانقلاب، عصر پنجشنبه ۲۷ آبان ماه با حضور طلاب و اساتیدِ طرح جامع شهید بیاضی‌زاده، در سالن امام خمینی (ره) واقع در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد.

 سلسله نشست‌های تخصصی مدیرجوان - امیدانقلاب، با حضور مدیران ارشد نظام اسلامی و با هدف مواجهه‌ آنان با استعدادهای برتر حوزوی، هر دو هفته یکبار در قم برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceof8z7jh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما