جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 107093

تجلیل دانشجویان دانشگاه قم از فرمانده انتظامی استان

قم نيوز : جمعی از دانشجویان دانشگاه قم با فرمانده انتظامی استان دیدار و از زحمات پلیس در تامین امنیت تجلیل کردند.
تجلیل دانشجویان دانشگاه قم از فرمانده انتظامی استان
تجلیل دانشجویان دانشگاه قم از فرمانده انتظامی استان
به گزارش قم نیوز جمعی از دانشجویان دانشگاه قم با حضور در ستاد فرماندهی استان قم با فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و از زحمات پلیس در تامین امنیت تجلیل کردند.

در این دیدار که به همت انجمن اسلامی مستقل دانشجویان انجام شد، حجت الاسلام‌والمسلمین رضا نوروزی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم ضمن تقدیر از دانشجویان برای تدارک این دیدار، تلاش‌ها و زحمات پلیس را مدنظر قرار داد و گفت: در ادعیه‌ای که از ائمه معصومین(ع) به ما رسیده است دعاهایی برای حافظان مرزهای امنیت جامعه اسلامی داریم؛ یعنی ائمه(ع) دعاگوی کسانی بودند که برای حفظ امنیت جامعه اسلامی تلاش می‌کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این مسئله و ملاک پس امروز امام زمان(عج) برای کسانی که امنیت جامعه اسلامی را تامین می کنند دعا می‌کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم با تاکید بر مظلومیت توام با اقتدار پلیس گفت: باید مظلومیت نیروهای انتظامی را با کنار زدن غبارهای غفلت و فریب از بین برد.

در ادامه این نشست دانشجویان ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در تامین امنیت، برخی سوالات در خصوص وقایع اخیر کشور، نظیر سوال از تجهیزات پلیس، دستورالعمل های برخورد پلیس با آشوب‌ها، پرسش از چرایی عدم استفاده پلیس از سلاح های جنگی، پرسش از گشت‌های امنیت اخلاقی و ... را مطرح کردند.

همچنین این دیدار سردار سیدمحمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه پلیس برای حفظ امنیت جامعه، آبرو و جان خود را می‌دهد، گفت: افتخار پلیس ایران این است که خادم بهترین مردم دنیاست.

وی در ادامه با اشاره به ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: این جریانات توسط آمریکا، اروپا، عربستان و منافقین پشتیبانی سیاسی، مالی و اطلاعاتی می‌شود. رسانه‌های دشمن موجی از داده‌های دروغ را در راستای ایجاد ناامنی و ناآرامی در کشور به مخاطب ارائه می‌کنند.

در پایان این دیدار که به همت انجمن دانشجویان مستقل برگزار شد، دانشجویان با تقدیم هدیه‌ای از سردار فرمانده انتظامی و کارکنان این مجموعه در قم تقدیر و تشکر کردند.

پایان پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwqnzx23nvvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما