قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اغتشاشات از فازهای عملیاتی جنگ شیطانی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس خبیث، آلمان، فرانسه و سعودی علیه مردم و انقلاب ایران است که در حقیقت یک جنگ پیچیده و ترکیبی تمام عیار است.
آیت‌الله کعبی: اغتشاشات یک جنگ پیچیده و ترکیبی علیه ملت ایران است
آیت‌الله کعبی: اغتشاشات یک جنگ پیچیده و ترکیبی علیه ملت ایران است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله عباس کعبی امروز در دیدار با مسئولان مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم که در دفتر این شخصیت حوزوی برگزار شد، با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا در عرصه‌های جهانی به دستاوردهای بسیاری رسیده است، اظهار کرد: اکنون ما در مسئله پهپادها به دستاوردهای قابل توجهی رسیده‌ایم و در گروه کشورهای نخست دنیا در این عرصه هستیم.

وی اضافه کرد: همین قدرت بازدارنده باعث شده که قدرت‌های شیطانی در جهان مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله‌های آن‌ها از جنگ نظامی صرف کوتاه آمده و به فکر جنگ تمام عیار ترکیبی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: ما توانمندی بسیار بالایی داریم ولی در کنار امنیت سخت افزاری نیاز به امنیت نرم افزاری نیز داریم. امنیت نرم افزار هم در سایه ساخت جامعه برمدار ایمان و عمل صالح محقق می‌شود.

*آموزه‌های دینی به زبان قابل فهم میان نسل جوان ترویج شود

وی ادامه داد: ساخت جامعه بر مدار ایمان و عمل صالح علاوه بر نظریه‌پردازی اجتهادی، به ترویج آموزه‌های دینی در میان دانش‌آموزان، دانشجویان و نسل جوان نیاز دارد و این آموزه‌ها باید به زبان و ادبیات قابل فهم برای اقشار مختلف در سطح کشور ترویج شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز جوانان و نوجوانان ما مورد تهاجم شبهات هستند و اندیشه‌ورزان درجه یک نمی‌توانند با زبان تولید اندیشه با جوانان و نوجوانان صحبت کنند و ما باید این اندیشه تولید شده را هنرمندانه به نسل جوان منتقل کنیم و این کار مهارت‌های نوین تبلیغی است.

وی گفت: یکی از عرصه‌هایی که اساتید بسیجی می‌توانند در آن موفق باشند، برگزاری دوره‌های مهارت‌های نوین تبلیغی و مخاطب پیدا کردن در میان نوجوانان و جوانان است که این موضوع اهمیت بسیاری دارد.

کعبی ادامه داد: اغتشاشاتی که امروز در جامعه ما وجود دارد از فازهای عملیاتی جنگ شیطانی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس خبیث، آلمان، فرانسه و سعودی علیه انقلاب اسلامی است که در حقیقت یک جنگ پیچیده و ترکیبی تمام عیار است.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbfzb85rhbg8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما