يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 107198
منبع : قم نیوز

زمان بندی اجراهای جشنواره تئاتر استان قم اعلام شد

قم نيوز : دبیر جشنواره استانی تئاتر قم برنامه زمان بندی اجراهای بیست و سومین دوره برگزاری این جشنواره را اعلام کرد.
زمان بندی اجراهای جشنواره تئاتر استان قم اعلام شد
زمان بندی اجراهای جشنواره تئاتر استان قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز اصغر نوبخت دبیر جشنواره استانی تئاتر قم اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قم از فردا دوشنبه هفتم آذر لغایت جمعه یازدهم آذرماه برگزار می شود.

وی بیان کرد: در اولین روز جشنواره نمایش «جویندگان آب» در سانس های ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ به کارگردانی رضا جعفری در تالار شهید آوینی قم اجرا می شود.

وی ادامه داد: در همین روز نمایش خیابانی «خیابان دل آذر» در ساعت ۱۹ به کارگردانی مهدی ملاک در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم اجرا خواهد شد. در این روز هم چنین نمایش «آواز های غمگنانه یک جغد» به کارگردانی ابوالفضل بلغندر در ۲ سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر قم اجرا می شود.

نوبخت اظهار داشت: سه شنبه هشتم آذرماه و در دومین روز جشنواره، نمایش «خانه ابدیت» در ۲ سانس ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ در سالن شهید آوینی قم اجرا، هم چنین نمایش خیابانی «چفیه پوش» به کارگردانی محمد عمویی در ساعت ۱۹ در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم و نمایش «نگهبان درخت» به کارگردانی محمد حسین نظری حائل در ساعت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر قم اجرا خواهد شد.

وی گفت: روز چهارشنبه نهم آذرماه نیز ابتدا نمایش «چرخه» به کارگردانی محمد کدخدا زاده در سالن سبز تالار فرهنگ و هنر قم در ۲ سانس ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ اجرا خواهد شد و پس از آن نیز در ساعت ۱۹ نمایش خیابانی «دویست و نود و نهمین نفر» به کارگردانی حدیث صابری در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم اجرا خواهد شد. در روز سوم جشنواره هم چنین نمایش «ثانیه ها» به کارگردانی هادی افضلی نژاد در ساعت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر قم اجرا می شود.

وی با اشاره به نمایش هایی که در روز پنجشنبه دهم آذرماه اجرا می شود گفت: در این روز ابتدا نمایش «چرخه» به کارگردانی محمد کدخدا زاده در سانس های ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ در سالن سبز تالار فرهنگ و هنر قم و سپس در ساعت ۱۹ نمایش خیابانی «استادیوم ۱۹» به کارگردانی پریسا طراوتی در محوطه تالار فرهنگ و هنر قم و آخرین نمایش روز چهارم نیز «خیال روی خطوط موازی» است که در سانس های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تالار فرهنگ و هنر قم به کارگردانی مهدی ملاک اجرا می شود.

نوبخت یادآور شد: روز جمعه یازدهم آذرماه نیز اختتامیه جشنواره ساعت ۱۸ در تالار فرهنگ و هنر قم ترتیب می یابد و ۲ نمایش برگزیده برای مرحله کشوری معرفی خواهند شد و از نفرات برتر تجلیل می شود.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdn50fjyt0zf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما