قم نيوز : رئیس هیئت کاراته قم از کسب دو مدال توسط کاراته کا‌های استان در مسابقات جایزه بزرگ مسکو در روسیه خبر داد.
کاراته کا‌های قم دو مدال از جایزه بزرگ مسکو کسب کردند
کاراته کا‌های قم دو مدال از جایزه بزرگ مسکو کسب کردند
به گزارش قم نیوز مهدی بیرانوند گفت: امیر مهدی زاده به همراه محمود نعمتی دو کاراته کای قم در مسابقات بین المللی مسکو موفق به کسب یک نشان برنز و یک نشان نقره شدند.

 رئیس هیئت کاراته قم  عنوان کرد: رقابت‌های بین المللی کاراته با عنوان جایزه بزرگ مسکو طی روز‌های سوم تا هفتم آذر ماه جاری به میزبانی روسیه برگزار شد.

بیرانوند بیان کرد: امیر مهدی زاده کاراته کا باسابقه قمی در بخش کومیته آقایان و وزن ۶۷- کیلوگرم با چهار برد راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله با شکست مقابل حریف روس صاحب مدال برنز شد.

رئیس هیئت کاراته قم با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور ۶۰۰ کاراته کا از ۱۶ کشور جهان برگزار شد گفت: در حالی که کاراته کا‌های ایرانی مجموعاً موفق به کسب یک مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز شدند ۲ نماینده حاضر از استان قم در این رقابت‌ها موفق به کسب دو نشان نقره و برنز شدند.

بیرانوند افزود: در رقابت‌های وزن ۸۴+ کیلوگرم محمود نعمتی با چهار پیروزی راهی دیدار فینال شد و در فینال مقابل حریف آذربایجانی، نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

 رئیس هیئت کاراته قم یادآور شد: علیرضا کتیرایی از کاراته کا‌های سابق قم که خود دارای عنوان‌های مختلف بین المللی است در این مسابقات به عنوان مربی حضور یافته بود. 
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexf8zejh87wi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما