چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 107238
منبع : قم نیوز

مدیر جدید موسسه آوای توحید قم معرفی شد

قم نيوز : تودیع و معارفه مدیریت موسسه آوای توحید با معرفی حجت الاسلام و المسلمین حسن رمضانی به عنوان رئیس جدید موسسه برگزار شد.
مدیر جدید موسسه آوای توحید قم معرفی شد
مدیر جدید موسسه آوای توحید قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین حسن رمضانی به عنوان مدیر جدید این موسسه معرفی شد.

در این مراسم که ۸ آذر از سوی اعضای هیئت مدیره موسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار شد× از تلاش و زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رضا حیدری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

حجت السلام و المسلمین حیدری از سال ۱۳۹۵ همزمان با آغاز فعالیت موسسه آوای توحید مدیریت این موسسه را بر عهده داشت که به علت مشغله های فراوان از این سمت کنارگیری کرد.
همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن رمضانی که از شاگردان علامه حسن زاده و از اساتید و مولفین برجسته حوزه علمیه قم است به عنوان رئیس جدید این موسسه معرفی شد و مهدی دهقان نیز به عنوان مدیر اجرایی موسسه علمی تربیتی آوای توحید معرفی شد.

لازم به ذکر است موسسه علمی تربیتی آوای توحید در سال ۱۳۹۵ به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی و عملی علوم عقلی، توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی، کاربردی و اجتماعی سازی حکمت در سطح جامعه و زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی با حضور اساتید و اندیشمندان بارز در رشته حکمت و فلسفه اسلامی، تاسیس شد.

این موسسه علمی تربیتی با هدف گسترش علوم عقلی در جامعه و به منظور کاربردی سازی این علوم، اقدام به برگزاری دوره‌های حکمی و معرفتی به صورت حضوری و مجازی برای اقشار مختلف جامعه نموده است و تاکنون توانسته است دوره‌های مختلفی در زمینه حکمت و فلسفه اسلامی، تفسیر، عرفان و سبک زندگی اسلامی به صورت حضوری و مجازی برای اقشار مختلف جامعه و ارگان‌های دولتی برگزار کند.

برگزاری کلاس‌های توجیهی برای معرفی شدگان از سوی دادسرا و دادگستری قم در حوزه‌های مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی همچون عدم رعایت حجاب اسلامی از فعالیت‌های این موسسه است که در سال‌های اخیر به صورت حضوری و آنلاین و به عنوان بخشی از مجازات‌های بازدارنده به صورت رایگان یا در مقابل دریافت وجه برگزار شده است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcipyazvt1aur2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما