يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 107285
منبع : قم نیوز

قم طی ساعات آینده شاهد بارش باران خواهد بود

قم نيوز : مدیرکل هواشناسی قم گفت: امروز با فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی کشور، شاهد بارش‌های خوبی در سواحل شمالی و حتی استان‌های دامنه جنوبی رشته کوه البرز بودیم، انتظار داریم، طی ساعت‌های آینده با فعالیت این سامانه قم نیز شاهد افزایش ابر و آسمان نیمه‌ابری و به‌تدریج با افزایش ابر و بارندگی باشد.
قم طی ساعات آینده شاهد بارش باران خواهد بود
قم طی ساعات آینده شاهد بارش باران خواهد بود
به گزارش قم نیوز مهران حیدری‌بنی مدیرکل هواشناسی قم افزود: انتظار بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای امروز در ارتقاعات استان وجود دارد، ولی از اواخر وقت و برای صبح فردا با عمیق‌تر شدن این موج، بارش‌ها به شهر قم نیز کشیده شود.

وی بیان داشت: هر چند شرایط برای بارش‌های شدید و مقداری برای استان فراهم نیست، ولی در برخی مناطق شاهد بارش باران و در ارتقاعات بالای هزار و ۷۰۰ متر نیز برف خواهیم بود.

وی گفت: انتظار داریم، این موج از ظهر سه‌شنبه به‌تدریج استان را ترک کند، و شاهد کاهش ابر باشیم.

حیدری‌بنی خاطرنشان کرد: چون این موج با جریانات سرد شمالی همراهی می‌کند، انتظار داریم، امروز شاهد کاهش دمای محسوسی در سطح استان باشیم، امروز تا سه درجه و فردا نیز تا پنج درجه کاهش دما ادامه پیدا خواهد کرد، از روز چهارشنبه موج ضعیف دیگری به استان نفوذ می‌کند، که در حال حاضر نشان می‌دهد، بارش‌ها به صورت پراکنده در ارتفاعات استان اتفاق خواهد افتاد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaa0n6m49nwu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما