قم نيوز : نخستین انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب قم آغاز به کار کرد.
آغاز به کار انجمن علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب قم
آغاز به کار انجمن علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب قم
به گزارش قم نیوز آیین آغاز به کار نخستین انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب قم به مناسبت پیام آور قیام کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها با حضور حجت الاسلام محمد رضا نواب، رئیس دانشکده رسانه و ارتباطات و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام نواب طی سخنانی گفت: به جرات حضرت زینب سلام‌الله‌ علیها را می‌توان رسانه‌ای قدرتمند و پیشتاز در تمام اعصار و پیام‌بری پرشکوه در حوزه رسانه دانست.

او با بیان اینکه دنیای امروز دنیای رسانه است و جنگ‌ها از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است، ادامه داد: دانشجویان باید در جهانی که رسانه‌ها حاکم‌اند، نه موشک‌ها، جایگاه خودشان را پیدا کنند.

در این مراسم که  اولین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب قم توسط دست‌اندرکارن انتخاباتی انجمن‌های علمی دانشگاه برگزار شد، کاندیدا به معرفی خود پرداختند و دانشجویان با توجه به سابقه علمی و اجرایی کاندیدا به آن‌ها رای دادند، پس از شمارش آرای ماخوذه، اعضای منتخب هیئت مدیره به ترتیب بیشترین آرا به شرح زیر اعلام شد:

محمود اعتصامی‌فر
محمد مسعود مصدرالامور
علیرضا صدوق
سید محمد مهدی نورین
سید مهران دانشی
سید محمد رفیعی پور
زهره شعبانی


شایان ذکر است این دانشکده در حال حاضر دارای سه گروه علوم اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی و مدیریت رسانه در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3yazrt1aur2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما