دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 107300
منبع : قم نیوز

سامانه بارشی جدیدی چهارشنبه هفته جاری وارد قم می شود

قم نيوز : مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای این استان در روزهای آتی گفت: سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه هفته جاری وارد قم می شود و شاهد بارندگی خواهیم بود.
سامانه بارشی جدیدی چهارشنبه هفته جاری وارد قم می شود
سامانه بارشی جدیدی چهارشنبه هفته جاری وارد قم می شود
به گزارش قم نیوز مهران حیدری مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به وضعیت فعلی آب و هوای استان قم اظهار داشت: با توجه به نتایج تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی و مدل‌های پیش‌ یابی عددی، با فعالیت سامانه بارشی از نوار شمالی کشور شاهد افزایش ابر و رخداد بارش‌های پراکنده در استان قم از عصر دیروز بودیم.

وی بیان کرد: این سامانه امروز نیز برای استان ابرناکی را به همراه خواهد داشت و با توجه به کاهش دما، در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز دوشنبه بارش‌ها به صورت فراگیر استان قم را در بر گرفته است و پیش‌بینی می‌شود این سامانه روز سه شنبه از استان خارج شود و از اواسط این روز آسمان صاف خواهد شد.

حیدری با اشاره به این که طی سه روز آینده دمای هوا کاهش محسوسی خواهد داشت ابراز داشت: بیشینه هوا، امروز دوشنبه برای مرکز استان ۱۱ و کمینه دمای هوا نیز سه درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر سردترین نقطه استان شهرستان کهک است که امروز دوشنبه کمینه هوای آن به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciuyazut1aup2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما