چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 107324
منبع : قم نیوز

فراخوان راهپیمایی بدون مجوز در قم در سکوت و مماشات مسوولان

قم نيوز : در حالی که کشور شرایط خاصی را تجربه می‌کند، گروهی از افراد شناخته شده فراخوانی برای یک راهپیمایی بدون مجوز در مرکز شهر را داده‌اند.
فراخوان راهپیمایی بدون مجوز در قم در سکوت و مماشات مسوولان
فراخوان راهپیمایی بدون مجوز در قم در سکوت و مماشات مسوولان
به گزارش قم نیوز گروهی که خود را زنجیره روشنا (گروه حیات طیبه) نامیده است، دیروز در پیام رسان ایتا فراخوانی برای تجمعی بدون مجوز در منطقه مرکزی شهر قم منتشر کرده است.

این فراخوان که در کانال های گروه مردمی طرح پارسا و گروه طور سینا نیز باز نشر شده است، دعوت به راهپیمایی با برافراشتن پرچم ایران از میدان جانبازان تا حرم مطهر حضرت معصومه است.

محل شروع این تجمع میدان جانبازان (صفاییه) عنوان شده است و قم نیوز از انتشار جزییات دیگر به سبب بدون مجوز بودن این تجمع معذور است.

همچنین در یکی از پیام های گروه هماهنگ کننده اصلی این برنامه از هماهنگی با نهادهای امنیتی و عدم ایجاد مشکل برای برگزاری این راهپیمایی بدون مجوز صحبت شده که نشان از اطلاع نهادهای امنیتی از برگزاری این برنامه دارد.

دعوت به این راهپیمایی غیر قانونی در حالی انجام می شود که هر گونه تجمعی از سوی شورای تامین استان قم ممنوع عنوان شده و حتی مجوز تماشای بازی‌های جام جهانی در سینماهای قم نیز صادر نشد و با یکی از سینماها که بازی ایران و ولز را به ابتکار خود پخش کرده بود، برخورد لفظی صورت گرفت.

به نظر می رسد برخی گروه‌ها در سایه مماشات و سکوت مسوولان امنیتی استان، دست به هر گونه اقدام غیر قانونی می زنند و مسوولان نیز با ترک فعل در برخورد با این گروه‌ها، فضای بیشتری برای فعالیت های غیر قانونی فراهم می‌کنند.


انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcewf8zejh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما