پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 107333
آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد؛

لزوم مطالبه گری برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه

قم نيوز : امام جمعه قم گفت:مطالبه گری برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه موضوع مهمی است و نباید در این زمینه سکوت کرد، چرا که سکوت موجب خواهد شد تا دشمن از همین مسیر ورود کند.
لزوم مطالبه گری برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه
لزوم مطالبه گری برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه
به گزارش قم نیوز آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر پنجشنبه در دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حوزه علمیه قم در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته و این نقش حمایتی نیز تاکنون ادامه داشته و حوزویان همواره پای کار انقلاب بودند که برگزاری اجتماع میثاق با ولایت روز سه شنبه هفته جاری از جمله آنان بوده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در راستای انجام مأموریت و رسالت خود برای حراست از دین و ارزشهای اسلامی و مقابله با توطئه‌های جهان استکبار تلاش کرد و در میدان حضور دارند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمنان از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برای از میان برداشتن انقلاب تلاش کردند افزود: ملت بزرگ ایران در این سال‌ها همواره با استقامت مسیر انقلاب اسلامی را دنبال کرده و پای انقلاب محکم ایستاده اند.

وی ادامه داد: دشمنان با نقشه‌ها و توطئه‌های خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آسیب‌هایی به کشور وارد کردند، اما هیچگاه نتوانستند به اهداف و نقشه‌های خود دست یابند و شکست خوردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان داشت: امروز می‌بینیم دشمنان همه ظرفیت خود را به میدان آورده و اتحاد گروه‌های مختلف ضد انقلاب همانند منافقین، تجزیه طلب و سلطنت طلبان نشان دهنده توطئه جدید علیه کشور است، اما ملت بزرگ ایران نشان دادند که با هوشیاری در صحنه حضور دارند و انقلاب اسلامی پایدار خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان داشت: مطالبه گری برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه موضوع مهمی است و نباید در این زمینه سکوت کرد، چرا که سکوت موجب خواهد شد تا دشمن از همین مسیر ورود کند.

وی افزود: مطالبه گری در زمینه ارزش‌های دینی و اسلامی نباید از سوی متدینین، حوزویان و آحاد جامعه فراموش شود و رسانه ملی می‌تواند در زمینه انعکاس این مطالبات نقش مهمی داشته باشد.

نباید اجازه داد که ناهنجاری‌ها در کشور به هنجار تبدیل شود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی ابراز داشت: مدیریت فضای مجازی امری اجتناب ناپذیر و ضروری است و نباید اجازه داد که ناهنجاری‌ها در کشور به هنجار تبدیل شود که مسئله حجاب یکی از این موضوعات است.

در این دیدار که حجت الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر، حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه، حجت الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار، فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس، محمد وحیدی، نماینده بجنورد، علی اکبر علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان و فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس حضور داشتند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexf8zxjh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما