کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد؛

ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور

خبرگزاری مهر , 17 آذر 1401 ساعت 16:20

مرجع تقلید شیعیان جهان بر ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور توسط مجلس شورای اسلامی و دولت تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی ظهر پنجشنبه در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که مردم این روزها با آن دست به گریبان هستند، موضوع معیشت و اقتصاد است و نمایندگان در مجلس به همراه دولت باید در زمینه حل آن برنامه ریزی داشته باشند.

این مرجع تقلید افزود: مسئولین باید سطح زندگی خود را در حد زندگی افراد متوسط و معمولی جامعه قرار دهند تا بتوانند شرایط آنان را درک کنند در غیر این صورت نمی‌توانند به وظیفه اجرایی و همچنین دینی خود عمل کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حمایت‌های مردمی به پیروزی رسید ابراز داشت: امام راحل بارها در خصوص رسیدگی به محرومین و اقشار مستضعف جامعه تاکید کردند، چرا که این افراد بودند که با نهضت امام همراهی کرده و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آوردند.

مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌بایست برای حل مشکلات معیشتی و بهبود شرایط اقتصادی کشور همت خود را به کار گیرند.

وی بیان داشت: پذیرش مسئولیت در جامعه اسلامی در حقیقت امانت الهی است و کسانی که به مسئولیت می رسند باید نسبت به وظایف خود آشنایی کامل داشته و برای انجام صحیح وظایف خود تمام تلاش را به کار بگیرند.

آیت الله نوری همدانی عنوان داشت: انقلاب اسلامی در حقیقت زمینه ساز ظهور حضرت حجت است و ما به این امر اعتقاد داریم که انقلاب به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 107334

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107334/ضرورت-برنامه-ریزی-رفع-مشکلات-اقتصادی-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir