پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 107334
آیت الله نوری همدانی تاکید کرد؛

ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان جهان بر ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور توسط مجلس شورای اسلامی و دولت تاکید کرد.
ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور
ضرورت برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور
به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی ظهر پنجشنبه در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که مردم این روزها با آن دست به گریبان هستند، موضوع معیشت و اقتصاد است و نمایندگان در مجلس به همراه دولت باید در زمینه حل آن برنامه ریزی داشته باشند.

این مرجع تقلید افزود: مسئولین باید سطح زندگی خود را در حد زندگی افراد متوسط و معمولی جامعه قرار دهند تا بتوانند شرایط آنان را درک کنند در غیر این صورت نمی‌توانند به وظیفه اجرایی و همچنین دینی خود عمل کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حمایت‌های مردمی به پیروزی رسید ابراز داشت: امام راحل بارها در خصوص رسیدگی به محرومین و اقشار مستضعف جامعه تاکید کردند، چرا که این افراد بودند که با نهضت امام همراهی کرده و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آوردند.

مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌بایست برای حل مشکلات معیشتی و بهبود شرایط اقتصادی کشور همت خود را به کار گیرند.

وی بیان داشت: پذیرش مسئولیت در جامعه اسلامی در حقیقت امانت الهی است و کسانی که به مسئولیت می رسند باید نسبت به وظایف خود آشنایی کامل داشته و برای انجام صحیح وظایف خود تمام تلاش را به کار بگیرند.

آیت الله نوری همدانی عنوان داشت: انقلاب اسلامی در حقیقت زمینه ساز ظهور حضرت حجت است و ما به این امر اعتقاد داریم که انقلاب به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmedyjw6dxma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما