قم نيوز : کتابخانه فاطمی تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ از هزار و ۳۰۰ نفر خواهر و برادر در سه گروه «دانش آموزان پشت کنکوری»، «دانشجویان کارشناسی و طلاب سطح یک» و «دانشجویان ارشد و دکتری و طلاب سطح ۲ به بالا» ثبت نام کرده است.
کتابخانه حرم بانوی کرامت هزار و ۳۰۰ عضو دارد
کتابخانه حرم بانوی کرامت هزار و ۳۰۰ عضو دارد
به گزارش قم نیوز کتابخانه فاطمی حرم مطهر بانوی کرامت با ثبت نام بیش از هزار و ۳۰۰ نفر در دو بخش خواهران و برادران از بزرگترین کتابخانه‌های شهر مقدس قم محسوب می‌شود.

این کتابخانه در بخش برادران نزدیک به ۸۰۰ عضو دارد که ۲۲۱ نفر دارای تحصلات حوزوی در سطوح مختلف، ۳۸۸ نفر دانشجو در مقاطع مختلف و ۱۸۴ نفر دانش آموز پشت کنکوری و دیگر قشر‌ها هستند.

کتابخانه فاطمی در بخش خواهران نیز بیش از ۵۰۰ عضو دارد که ۱۱۸ نفر دارای تحصیلات حوزوی، ۲۰۵ نفر دانشجو، ۱۷۶ نفر دانش آموز پشت کنکوری و دیگر قشر‌ها را شامل می‌شود.

ظرفیت مطالعه این کتابخانه در دو بخش خواهران و برادران در مجموع ۷۵۰ نفر به صورت همزمان است.

هر کدام از بخش‌های خواهران و برادران سه تالار مجزا برای دانش آموزان پشت کنکوری، دانشجویان کارشناسی و حوزویان سطح یک و تالار قفسه باز مخصوص دانشجویان ارشد و دکتری و حوزویان سطح ۲ به بالا دارد.

گفتنی است ثبت نام دانشجویان ارشد و دکتری و حوزویان سطح ۲ به بالا به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت ثبت نام در دو بخش خواهران و برادران ادامه دارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwu9qnak9zw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما