کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید دانشجویان و طلاب از موزه آستانه مقدسه با تخفیف ۸۰ درصدی

قم نیوز , 18 آذر 1401 ساعت 18:54

رئیس موزه حرم حضرت معصومه(س)از تخفیف ۸۰ درصدی بازدید از موزه حرم مطهر ویژه دانشجویان و طلاب به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه خبر داد.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر مشکاتی، رئیس اداره موزه حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت ۱۶ آذرماه «روز دانشجو» و ۲۷ آذرماه «روز وحدت حوزه و دانشگاه» خدمات بازدید موزه فاطمی به مدت دو هفته از ۱۶ تا۳۰ آذر برای دانشگاهیان و حوزویان و خانواده آن‌ها با تخفیف ۸۰ درصدی ارائه می‌شود.

 
او افزود:دانشگاهیان با ارائه کارت دانشجویی و حوزویان با ارائه کارت طلبگی در قالب بازدید گروهی و بازدید خانوادگی می‌توانند از تخفیف ویژه‌ی ۸۰ درصدی این موزه تاریخی و هنری، برخوردار شوند.
 
رئیس اداره موزه حرم مطهر ادامه داد:بازدید انفرادی دانشجویان و طلاب به مدت دو هفته نیم بها خواهد بود.
 
گفتنی است موزه فاطمی با چیدمان جدید و محتواگرا، به عنوان نخستین موزه ایران و اولین موزه وقفی جهان؛ با ۴۰ گونه آثار موزه‌ای شامل اشیاء باستانی، تاریخی و هنری از ۵ هزار سال پیش تا روزگار معاصر، همواره پذیرای عموم جامعه به ویژه علمی اعم دانشجویان و طلاب گرامی است.
 
موزه فاطمی واقع در میدان آستانه جنب درب یک حرم مطهر بانوی کرامت همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام / 106 


کد مطلب: 107344

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107344/بازدید-دانشجویان-طلاب-موزه-آستانه-مقدسه-تخفیف-۸۰-درصدی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir