جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : 107344
منبع : قم نیوز

بازدید دانشجویان و طلاب از موزه آستانه مقدسه با تخفیف ۸۰ درصدی

قم نيوز : رئیس موزه حرم حضرت معصومه(س)از تخفیف ۸۰ درصدی بازدید از موزه حرم مطهر ویژه دانشجویان و طلاب به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه خبر داد.
بازدید دانشجویان و طلاب از موزه آستانه مقدسه با تخفیف ۸۰ درصدی
بازدید دانشجویان و طلاب از موزه آستانه مقدسه با تخفیف ۸۰ درصدی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر مشکاتی، رئیس اداره موزه حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت ۱۶ آذرماه «روز دانشجو» و ۲۷ آذرماه «روز وحدت حوزه و دانشگاه» خدمات بازدید موزه فاطمی به مدت دو هفته از ۱۶ تا۳۰ آذر برای دانشگاهیان و حوزویان و خانواده آن‌ها با تخفیف ۸۰ درصدی ارائه می‌شود.
 
او افزود:دانشگاهیان با ارائه کارت دانشجویی و حوزویان با ارائه کارت طلبگی در قالب بازدید گروهی و بازدید خانوادگی می‌توانند از تخفیف ویژه‌ی ۸۰ درصدی این موزه تاریخی و هنری، برخوردار شوند.
 
رئیس اداره موزه حرم مطهر ادامه داد:بازدید انفرادی دانشجویان و طلاب به مدت دو هفته نیم بها خواهد بود.
 
گفتنی است موزه فاطمی با چیدمان جدید و محتواگرا، به عنوان نخستین موزه ایران و اولین موزه وقفی جهان؛ با ۴۰ گونه آثار موزه‌ای شامل اشیاء باستانی، تاریخی و هنری از ۵ هزار سال پیش تا روزگار معاصر، همواره پذیرای عموم جامعه به ویژه علمی اعم دانشجویان و طلاب گرامی است.
 
موزه فاطمی واقع در میدان آستانه جنب درب یک حرم مطهر بانوی کرامت همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcgtu9qtak9zw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما