شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 107346

نخستین دبستان استثنایی پردیسان قم به بهره برداری رسید

قم نيوز : مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از بهره برداری نخستین دبستان استثنایی شهر پردیسان قم با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.
نخستین دبستان استثنایی پردیسان قم به بهره برداری رسید
نخستین دبستان استثنایی پردیسان قم به بهره برداری رسید
به گزارش قم نیوز احمدرضا اجتهادی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به بهره برداری نخستین دبستان استثنایی شهر پردیسان قم اظهار داشت: دبستان استثنایی حسین مسعودیان با ۱۲ کلاس درس ،۱۲ فضای اداری و جانبی، ۳ فضای آزمایشگاهی و کارگاهی، اتاق بازی، فضای ورزشی و نمازخانه با زیربنای ۱۷۰۰ مترمربع احداث شده است.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه عملیات ساخت دبستان استثنایی حسین مسعودیان از بهمن ۱۴۰۰ شروع و از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و خیر مدرسه ساز خانم طاهره مسعودیان تأمین اعتبار شده است افزود: این واحد آموزشی در مدت ۸ ماه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث شده که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

وی همچنین عنوان داشت: در راستای رفع نیازهای مالی این مدرسه، سامانه ۲۰ کیلوواتی تولید برق از انرژی خورشیدی با تأمین اعتبار توسط خانم مسعودیان در این مدرسه مستقر شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه این مدرسه یکی از چهار مدرسه‌ای است که در سایت مجتمع استثنایی پردیسان واقع در خیابان ۲۲ بهمن احداث شده افزود: برنامه داریم در آینده با تأمین اعتبار مالی، ۳ مدرسه استثنایی دیگر همراه با فضاهای توانبخشی، ورزشی و جنبی در این سایت احداث تا نیاز منطقه پردیسان به مدارس استثنایی مرتفع شود.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdci5yazqt1aup2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما