شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 107350
منبع : قم نیوز

استقبال بی‌نظیر مدارس شهر قم از طرح مدرسه آماده، شهر تاب آور

قم نيوز : رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از استقبال بی‌نظیر مدارس شهر قم از اجرای طرح مدرسه آماده، شهر تاب آور خبر داد.
استقبال بی‌نظیر مدارس شهر قم از طرح مدرسه آماده، شهر تاب آور
استقبال بی‌نظیر مدارس شهر قم از طرح مدرسه آماده، شهر تاب آور
به گزارش قم نیوز مهدی برزویی رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح مدرسه آماده، شهر تاب آور در قم اظهار داشت: این طرح با مشارکت و همکاری اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، سازمان آتش‌نشانی و جمعیت هلال‌احمر استان از ابتدای آذرماه آغازشده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با استقبال بی‌نظیری از سوی مدارس مقطع متوسطه روبرو شده است، به‌گونه‌ای که کلیه ظرفیت‌های در نظر گرفته‌شده برای این طرح و اردوی نیمروزی آن تا پایان سال جاری تکمیل‌شده است.

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: طی یک هفته گذشته گروه‌هایی از مربیان، معلمان و سرگروه‌های آموزشی مدارس مقطع متوسطه برای اجرای این برنامه و اردوی نیمروزی در محل مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری واقع در بوستان علوی حضور یافته‌اند و از هفته‌های آتی دانش آموزان مدارس متقاضی بر اساس نوبت‌دهی انجام‌شده در این طرح آموزشی شرکت خواهند نمود.

به گفته وی، مدارس متقاضی مقطع متوسطه می‌توانند جهت اخذ نوبت شرکت در این طرح و اردوی نیمروزی آموزشی برای سال آینده اقدام و بدین منظور با شماره تلفن ۱۳۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdk50fzyt0zs6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما