قم نيوز : مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم اسناد مالکیت ۴ موقوفه آستان مقدس بانوی کرامت در بخش جعفریه قم را به «آیت‌الله سعیدی» تولیت این آستان مقدس تحویل داد.
اسناد ۴ موقوفه حرم مطهر بانوی کرامت به «آیت الله سعیدی» تحویل داده شد
اسناد ۴ موقوفه حرم مطهر بانوی کرامت به «آیت الله سعیدی» تحویل داده شد
به گزارش قم نیوز در دیدار جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم با آیت الله سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اسناد مالکیت ۴ موقوفات حرم مطهر بانوی کرامت در منطقه جعفریه قم به تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تحویل داده شد.
 
آیت الله سعیدی در این دیدار با بیان اینکه دشمنان از سند‌هایی که به نام اهل بیت علیهم السلام خورده بود عقده‌های زیادی داشتند،عنوان کرد: یکی از اسنادی که به نام حضرت زهرا سلام الله علی‌ها خورد و پیامبر آن را به ایشان هدیه دادند سند مالکیت فدک بود که بعد از پیامبر صلوات الله علیه و اله برخی آن سند را از حضرت زهرا سلام الله علی‌ها گرفتند و آن را غصب کردند.
 
او با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علی‌ها از فدک استفاده شخصی نمی‌کردند و زندگی حداقلی داشتند، تصریح کرد: حضرت زهرا سلام الله علی‌ها با ایراد خطبه قراء فدکیه در مسجد النبی به قدری رسا و گویا صحبت کردند که غاصبان فدک نتوانستند مقاومت کنند و سند فدک را به ایشان دادند، ولی وقتی به خانه بر می‌گشتند آن فرد با جسارت سند را از ایشان گرفت.
 
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: تنظیم و داد و ستد سند و دادن سند به اهلش کار مهمی است و چیزی بود که حضرت زهرا سلام الله علی‌ها به خاطر آن سیلی خوردند.
 
آیت الله سعیدی خدمت به اهل بیت علیهم السلام را بسیار گسترده دانست و ادامه داد: هر کسی در شغل خود می‌تواند به خاندان عصمت و طهارت خدمت کند و اگر کاری برای اهل بیت علیهم السلام انجام دهید اجرتان را از آنان می‌گیرید و یقین داشته باشید که این خاندان بدهکار کسی نمی‌شوند.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdccomqsp2bqx18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما